ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΘΑ ΠΑΕΙ

Μου άρεσαν τα σχόλια σας στο προηγούμενο κείμενο. Δεν με προβλημάτισαν όμως για να είμαι ειλικρινής καθόλου. Ξέρετε γιατί; Μα γιατί τα λόγια "Ότι μπορεί να πάει στραβά θα πάει" είναι του μεγάλου Γερμανού Φιλόσοφου Φρειδερίκου Νίτσε. Είναι λόγια που τα βρίσκουμε και στην Αρχαία Ελλάδα "Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον μηδέ τοις Θεοίς μηδέ τοις ανθρώποις". Και αφού ούτε οι Θεοί δεν μπορούν να αποφύγουν την μοίρα τους γιατί να μπορώ να την αποφύγω εγώ ο κοινός θνητός; Όλα είναι προδιαγεγραμμένα είμαστε οι θλιβεροί "πρωταγωνιστές" ενός σεναρίου που έχει γραφεί για μας χωρίς καν την συγκατάθεσή μας. Μάλιστα πρέπει να ξέρετε ότι οι μεγαλύτεροι Άνδρες στην Παγκόσμια Ιστορία πίστευαν με πάθος την θεωρία του ΠΕΠΡΩΜΈΝΟΥ. (Συνεχίζεται εφόσον είναι προδιαγεγραμμένο)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εμπνευσμένο το κείμενό σου. Είμαι κι εγώ της άποψης αυτής και μάλιστα το συζητούσα προχθές με κάποιον συνάδελφό μου εκεί που δουλεύω. Εχω φτάσει σε σημείο να μαλώσω άσχημα υποστηρίζοντας αυτό το πράγμα και μάλιστα με καλό φίλο. Πάντως το "αν μπορεί κάτι να πάει στραβά τότε θα πάει σίγουρα στραβά" είναι ο Νόμος του Μέρφι. Αν δεν έχεις διαβάσει τα βιβλία του διάβασέ τα.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...