Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PRESS-GR

Θα έχετε διαβάσει εάν μας διαβάζετε ότι απεχθανόμαστε την ανωνυμία και την κριτική μας απέναντι σε όσους έγραφαν "παπάδες" ανώνυμα. Όμως το να προσπαθούν τα μεγάλα εκδοτικά συμφέροντα και οι μεγαλοεπιχειρηματίες με την ανοχή "μερίδας" της ελληνικής κυβέρνησης να φιμώσουν ότι "ελεύθερο" υπάρχει το θεωρούμε αδιανόητο. Εάν κάποιοι θίγονται γιατί τους ασκείται έλεγχος από ένα blog μπορούν να καταφύγουν στην Ελληνική Δικαιοσύνη , εάν κάποιοι πιστεύουν ότι υπάρχουν εκβιαστές στα blog να τους δικάσουν και να τους κλείσουν φυλακή , αλλά δεν είναι δυνατόν ο εκβιαστής να μην έχει χρήματα να πληρώσει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και ο εκβιαζόμενος να διακινεί 2,5 εκατομμύρια ευρώ και να κάνει τηλεοπτικές εκπομπές , να έχει εφημερίδα, να διακινεί ροζ dvd, και να βάζει ανώνυμους να γράφουν στην εφημερίδα του για δήθεν εκβιαστές bloger που προσπαθούν να τον εξοντώσουν σε συνεργασία με την κυβέρνηση, και τα άλλα εκδοτικά συμφέροντα που και αυτά ενοχλούνται από τις "ελεύθερες" φωνές και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί πιστεύω ότι μόνο εσύ που μας διαβάζεις, μας βλέπεις, ή μας ακούς θα κρίνεις εάν είμαστε πραγματικά ελεύθεροι ή εξυπηρετούμε συμφέροντα. Ξέρω ότι αυτό το κείμενο δεν έπρεπε να το γράψω , γιατί θα μειώσει τις πιθανότητες μου να έχω ένα καλύτερο μέλλον ίσως εξοργίσει το παπαγαλάκι του Χρηματιστηρίου κύριο Αναστάσιο Καραμήτσο και μου κάνει καμμιά αγωγή γιατί τον συκοφαντώ, ίσως μου κάνει και ο Τζίγγερ γιατί τον θεωρώ τσιγκούνη και ότι δεν βοηθάει την ομάδα η παραμονή του στην ηγεσία ενός ιστορικού συλλόγου, ίσως είναι ο πιο κουβαρντάς Πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας στον κόσμο και οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού "τρελοί" που δεν το βλέπουν και "κρυφοολυμπιακοί" που θέλουν τον Γιαννακόπουλο για πρόεδρο, ίσως πολλά ίσως το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχω καμμία όρεξη για να συκοφαντήσω τον οποιοδήποτε , δεν έχω καμμία όρεξη όμως να γλύφω και τον οποιοδήποτε για να έχω την "ησυχία" μου και να το παίζω θύμα ζώντας μέσα στην απόλυτη χλιδή και κατηγορώντας τον ανώνυμο 20χρόνο πιτσιρικά που δεν πιστεύει τις αγαθές προθέσεις μου και δημοσιεύει ένα σχόλιο που δεν μου αρέσει να τον στέλνω στην Δικαιοσύνη. Και για να τελειώνουμε γιατί δεν μπορώ να σας γράψω ότι νιώθω και αυτολογοκρίνομαι το PRESS-GR παρότι δύο-τρεις φορές δεν πίστεψα τα κείμενα του και ίσως ξέφυγε είναι χρήσιμο γιατί αποκάλυπτε βρομιές ανθρώπων που είναι τόσο βρώμικοι έστω και εάν πλένονται με τα καλύτερα γαλλικά αρώματα, και έστω και εάν έχουν σε ελληνικές , ελβετικές , και δεν ξέρω εγώ σε ποιες άλλες Τράπεζες τόσα χρήματα όσα δεν θα δούμε ποτέ στην ζωή μας. Α και να μην ξεχάσω Πρόεδρε λες να πάρεις πρωτάθλημα και να αρχίσω και εγώ να σε γλείφω; Μην κάνεις όνειρα από το 1978 που αναλάβατε τον Παναθηναϊκό έχετε ήδη κριθεί στην συνείδηση των αγνών φιλάθλων της ομάδας και δυστυχώς για εσάς το ισοζύγιο είναι αρνητικό. Απομακρύσου γιατί έχουν αρχίσει να μας ενοχλούν οι "επιτυχίες" των γαύρων στην Ευρώπη και θα αρρωστήσουμε εάν περάσουν την Τσέλσι(Ζητώ συγγνώμη από τους φίλους του Ολυμπιακού ας περάσουν αυτοί την Τσέλσι και ας "αρρωστήσω" άλλωστε δεν περνάω και την καλύτερη περίοδο της ζωής μου , και άλλη μια πίκρα θα προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες) Για καμιά 20αριά μέρες δεν θα υπάρχουν αναρτήσεις στο blog και αυτό δεν έχει καμία σχέση με ότι γίνεται απλά εάν και έχω την διάθεση , δεν έχω την δυνατότητα. Ένα ωραίο blog χωρίς να συμφωνώ πάντα με όσα γράφει(στα περισσότερα είμαι φιλικά διακείμενος) είναι το www.troktiko.blogspot.com. Σας χαιρετώ και ενώ δεν θέλω να σας λείψω το εύχομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...