ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

Τελικά το παραπάνω σύνθημα είναι το καλύτερο των τελευταίων ετών. Και δεν γίνεται και διαφορετικά ,γιατί εάν κάνεις διακρίσεις γίνεσαι συνένοχος, και εγώ δεν θα συμμετάσχω σε κανένα "έγκλημα".Δεν έχω μάθει στην ζωή μου να μετράω τα λόγια μου ούτε να υποχωρώ όταν ιδίως έχω δίκιο ,για αυτό μην ελπίζετε ότι θα αλλάξω για οτιδήποτε στον κόσμο. Και καταλαβαίνω ,και δεν ξεχνάω(ίσως αυτό είναι και το μεγαλύτερο μου ελάττωμα), επομένως όσο και να είμαι σε φαινομενική "καταστολή" βλέπω τι γίνεται και πάντα επώνυμα θα απαντάω σε ότι θεωρώ ανήθικο. ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ λοιπόν ,όσων έχουν ξεχάσει ακόμα και την λέξη ΗΘΙΚΗ τι σημαίνει. Αυτή η κυβέρνηση Καραμανλή υπάρχει ή την έχουν κοιμίσει οι κάθε λογής νταβατζήδες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...