ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΠΑΝΑΣ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙΣ

1 σχόλιο:

Fremendog είπε...

Ρεσιτάλ ενδοτισμού από Ψυχογιό στο σημερινό-2/4/2008-«ΒΗΜΑ»:

"Κύριε διευθυντά
Δημήτρης Ψυχογιός
Το έθνος θα παραμείνει σύσσωμο, το μέτωπο θα είναι αρραγές, η ομοφωνία δεν θα είναι λιγότερο πλήρης και είμαι σίγουρος ότι ούτε ο Μπους ούτε άλλος από τους συμμετέχοντες θα πει «μα υπάρχουν και Ελληνες που δεν το θέλουν» στον Κώστα Καραμανλή για να τον αποκρούσει όταν αυτός θα αναπτύσσει τα επιχειρήματά του, αν του δώσουν τον λόγο- με άλλα λόγια, μάλλον δεν υπονομεύω την πανελλήνια προσπάθεια για Το Ονομα και τον υπέρ πάντων ιερό αγώνα «σύνθετη ονομασία ή βέτο», και επομένως δεν θα κατηγορηθώ για εσχάτη προδοσία καταθέτοντας τη ριζική διαφωνία μου με όσα γίνονται σήμερα στο Βουκουρέστι.

Αν και πολύ θα το ήθελα να μπορούσα να υπονομεύσω αυτή την ηλίθια και γελοία προσπάθεια που εξαντλεί τους διπλωματικούς πόρους της χώρας σε μάχες που δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα και υποθηκεύουν το μέλλον της και την πρόοδό της. Δυστυχώς, δεν έχω τη δύναμη να το επιτύχω και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να καταθέτω την άποψή μου με την ελπίδα ότι ίσως γκρεμίζω κι εγώ ένα λιθαράκι από το ιδεολογικό οικοδόμημα του εθνικισμού όπου μας έχουν φυλακίσει εκπαίδευση, κόμματα, μέντια και μας αποπροσανατολίζει, όταν δεν προκαλεί πραγματικές εθνικές καταστροφές, όπως η τουρκική εισβολή στην Κύπρο.

Επειδή όμως όλη αυτή η ιστορία είναι απλώς γελοία, δηλώνω ότι αν αποτύχει η εθνική προσπάθεια εγώ θα χαρώ και αν ευοδωθεί θα στενοχωρηθώ, γιατί η «επιτυχία» θα μας κάνει ακόμη χειρότερους. Περιμένω λοιπόν με λαχτάρα τα κακά μαντάτα."

Εγώ τώρα τι να πω; Όταν έχουμε συμπατριώτες που έχουν αυτή τη στάση στα εθνικά θέματα, πώς περιμένουμε να πάμε μπροστά; Κι ύστερα μας φταίνε οι Σκοπιανοι...

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...