ΕΙΣΑΙ Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΟΥ ΣΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ

Βαρέθηκα τα ξενύχτια μάγκες μου, το διαπίστωσα χθες το βράδυ βαρέθηκα να ξημερώνομαι έξω , να πίνω να καπνίζω, να στεναχωριέμαι, να "διασκεδάζω" μέχρι να ξημερώσει, και μετά καπάκι δουλειά και πάλι το ίδιο και πάλι δουλειά και πάλι.. να ζω μια "ζωή" που δεν θα ήθελα να ζω. Τέλη του μήνα θα ηρεμήσει κάπως η δουλειά όμως με την νύχτα τι θα γίνει. Τι θα με τραβήξει μακρυά της; Και εάν αυτό που θα με τραβούσε το έδιωξα; Πάντως μην περιμένετε αυτή την εβδομάδα να ασχοληθώ με την τρέχουσα επικαιρότητα είμαι αλλού. Την Τετάρτη θα τα πούμε για την Εθνική μας ομάδα και μετά θα γράψουμε κείμενο για την "αρρώστια' που λέγεται να είσαι κολλημένος με λάθος άνθρωπο. Και μάλιστα να έχεις και την ψευδαίσθηση ότι το άτομο αυτό σε αγαπάει. Λοιπόν αυτά για σήμερα για τους αγροίκους στην Κέρκυρα που δεν θέλουν την χωματερή , και για την ακρίβεια στην βενζίνη σας αφήνω να "ενημερωθείτε" από τα Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης και να μετά να φωνάξετε "Έγχρωμη ΤV , ασπρόμαυρη ζωή. Γεια σας συναγωνιστές και να προσέχετε οι μαιμούδες κυκλοφορούν ελεύθερες και διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν έχεις την ψευδαίσθηση παιδάκι μου σαγαπάει....αμάν.
Δηλαδή τι να κάνει για να το καταλάβεις...να αρχίσει τα ξενύχτια;;;;

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ το ίδιο πιστεύω ρε! Στα είπα άλλωστε! Βέβαια μετά μου είπες κι εσύ πως τα βλέπεις τα πράγματα και κατάλαβα ότι το χάλι σου είναι αδιόρθωτο αγόρι μου! Ρέπεις προς την καταστροφή, σε ελκύει σαν μαγνήτης, τρέφεσαι με αυταπάτες, κοιμάσαι... ποτέ και ξυπνάς με εφιάλτες. Οπότε αντε γεια!

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...