ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ

Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω, είναι πάνω από τις δυνάμεις μου είναι εκτός κάθε "λογικής" να λέω και να κάνω άλλα. Θεωρώ τον εαυτό μου εντελώς ηλίθιο στο να το παίζω ότι άλλαξα. Γιατί άλλωστε να αλλάξω; Δεν υπάρχει λόγος. Άμα ο άλλος δεν με θέλει έτσι όπως είμαι , δεν μπορώ να κάνω κάτι. Άμα δεν με πιστεύει πάλι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Εάν άλλαζα τι θα κέρδιζα; Ότι έχασα την μισή μου ζωή και ίσως και περισσότερη πιστεύοντας σε Ιδέες που δεν είχαν καμιά αξία. Για αυτό ας με αφήσουν στην ζωή που μπορεί να μην επέλεξα αλλά καλούμαι να φέρω σε πέρας. Ας με αφήσουν να ζήσω ελεύθερος από εξαρτήσεις και καθωσπρεπισμούς, ας με αφήσουν να μην υποκύπτω στην μετριότητα των ηλιθίων. Ας με αποκαλούν ηλίθιο εγώ δεν θα αφήσω τρεις δεκαετίες να πάνε για πέταμα. Το οφείλω όχι μόνο στον εαυτό μου(παντελώς αδιάφορο για μένα )αλλά και σε όσους με πιστεύουν. Το οφείλω ακόμα πιο πολύ ,στην μαγευτική ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που γεννήθηκα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μήν ακούς τίποτα, δεν αλλάζει ο άνθρωπος... Στις λεπτομέρειες αλλάζει, στη βάση, όμως, ποτέ.
Κι εμένα με περίμεναν πολλά χρόνια να αλλάξω, αλλά ακόμα τίποτα.

(άσχετο-κι εγώ Ηλιούπολη γεννήθηκα και μεγάλωσα, λές να έχει σχέση;_Κ.)

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...