ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ του απόφαση να αποχωρήσει από την εθνική ομάδα μπάσκετ ανακοίνωσε χθες ο Λάζαρος Παπαδόπουλος, μέσω ανακοίνωσης στην προσωπική του ιστοσελίδα. Λάζαρος Παπαδόπουλος: «Συγγνώμη από τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους που ίσως δεν συμμερίζονται αυτή μου την απόφαση». Ο σέντερ της Ρεάλ Μαδρίτης ζήτησε συγγνώμη από τους φιλάθλους που δεν καταλαβαίνουν ή δεν συμμερίζονται αυτή την απόφαση, ενώ εξαπέλυσε δριμεία επίθεση εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας Γιώργου Βασιλακόπουλου και του υπεύθυνου Τύπου δημοσιογράφου Φίλιππου Συρίγου... «Από την ημέρα που τελείωσε το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Μαδρίτης βρίσκομαι μπροστά στο δίλημμα του να συνεχίσω ή όχι στην Εθνική ομάδα. Μήνες ολόκληρους με απασχόλησε αυτό το ζήτημα και μετά από έντονη και θέλω να πιστεύω ώριμη σκέψη πήρα μια από τις σημαντικότερες αποφάσεις της ζωής μου. Άνθρωποι που στο Ευρωμπάσκετ του Βελιγραδίου και στο Μουντομπάσκετ της Ιαπωνίας έσπρωχναν προκειμένου να χωρέσουν σε κάποια φωτογραφία της Εθνικής ομάδας, έγιναν ξαφνικά οι μεγαλύτεροι επικριτές της αλλά και συνάμα "προστάτες" της. Ο υπεύθυνος Τύπου της Ομοσπονδίας άρχισε να μας κατηγορεί επειδή ασχολούμασταν με τον συνδικαλισμό. Έφτασε στο σημείο να σχολιάζει με τους πιο χυδαίους και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς τους διεθνείς. Η Ομοσπονδία δεν δίστασε να δηλώνει ψέματα σχετικά με τραυματίες παίκτες, ισχυριζόμενη ότι μπορούσαν να παίξουν ενώ στην πραγματικότητα αυτοί δεν μπορούσαν να αγωνιστούν και παράλληλα ο υπεύθυνος Τύπου της Ομοσπονδίας χρησιμοποιούσε απαράδεκτους ισχυρισμούς, αποκαλώντας μας "λιποτάκτες" και "προδότες". Όλα αυτά τα γεγονότα εκνεύρισαν πολλούς παίκτες και μας έκαναν να νοιώσουμε μεγάλη απογοήτευση και πίκρα από τη στάση της Ομοσπονδίας. Κι επειδή εγώ είμαι ένας άνθρωπος που δεν με αφήνουν αδιάφορο όλα αυτά, αλλά κι έχω μάθει πάντα να λέω τα πράγματα με το όνομα τους, έχω αποφασίσει να κάνω αυτό που θέλει η Ομοσπονδία: ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ από την Εθνική ομάδα και μ' αυτόν τον τρόπο να τους βγάλω από τη δύσκολη θέση. Αυτό δεν είναι παραδοχή ήττας για μένα, αλλά της μεγάλης πίκρας γιατί ουδέποτε δεν ένιωσα πως πολεμώ κανέναν, λέγοντας αυτά που αισθάνομαι, πάντα αισθανόμουν πολεμιστής μόνο για το εθνόσημο που φορούσα στο στήθος με μεγάλη υπερηφάνεια. Εύχομαι όμως ολόψυχα καλή επιτυχία στους συμπαίκτες μου και ταυτόχρονα ζητάω συγγνώμη από τους φιλάθλους που ίσως δεν με καταλαβαίνουν ή ίσως δεν συμμερίζονται αυτή μου την απόφαση», αναφέρει μεταξύ άλλων στη μακροσκελή του ανακοίνωση ο Λάζαρος Παπαδόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...