ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΝ)

"Εάν δεν κάνεις θυσίες για τις Ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι Ιδέες σου". Καιρό τώρα το διαβάζετε μπαίνοντας στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ, και βέβαια δεν θα το έβαζα εάν δεν είχα Ιδέες ή εάν τις παρέκαμπτα για οποιοδήποτε λόγο. Εάν πάλι δεν αξίζω εγώ αυτό θα το κρίνετε ,όσοι με ξέρετε και όσοι με διαβάζετε. Ποτέ δεν σας έγραψα ψέμματα, ποτέ δεν υπέκυψα σε συμφέροντα, ποτέ δεν στεναχωρήθηκα για ότι έχω υποστεί. Δεν φοβήθηκα κανέναν και ποτέ, δεν έκανα υποχωρήσεις για προσωπικό όφελος αλλά για να βοηθήσω ότι ΑΓΑΠΟΥΣΑ. Το μόνο λάθος μου ήταν ότι δεν ήμουν όσο καυστικός έπρεπε, ότι ανθρώπους που συμπαθούσα δεν τους στεναχωρούσα και δεν τους χτύπαγα τα λάθη τους. Εάν έκανα σωστά πάλι εσείς θα κρίνετε, γιατί δεν είναι δυνατόν να γράφω για όλους ,αλλά όχι και για αυτούς. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα γιατί δεν έχω αδικήσει κανέναν στην ζωή μου, δεν έχω όμως πλέον την ίδια άποψη για πολλούς , όχι γιατί με αδίκησαν( για μένα αυτά είναι μικρότητες ),αλλά γιατί προσπάθησαν να με αυτολογοκρίνουν. Δεν τα κατάφεραν στο βαθμό που επιθυμούσαν θεώρησαν ότι θα με έκαναν αυλικό , όμως οι αυλικοί είναι τελείως άχρηστοι ιδίως αυτοί χωρίς άποψη, και εγώ έχω άποψη και την εκφράζω δημόσια. Επειδή δεν πιστεύω στην ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ούτε αυτή φοβάμαι μπορεί να φυλακίσει το σώμα αλλά όχι το πνεύμα, για εσάς και μόνο που με πιστεύετε δεν θα κάνω καμμιά παραχώρηση. Θα στεναχωρήσω και ανθρώπους που αγαπώ αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράψω την αλήθεια , θα σας πουν ότι λέω ψέμματα και εσείς θα κρίνετε όταν αναφερθούν τα πραγματικά περιστατικά ποιος έχει δίκιο. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ το ίδιο και Η ΑΓΑΠΗ , ΚΑΠΟΙΟΙ πίστεψαν ότι είναι πιο ΙΣΧΥΡΟΙ από την ΑΛΗΘΕΙΑ όμως ξέχασαν ότι κριτής όλων μας είναι ο ΘΕΟΣ και δεν γνωρίζω ΘΕΟ να είναι ΨΕΥΤΗΣ. Εάν ο δικός τους είναι καιρός να αλλάξουν ΠΙΣΤΗ. Γιατί όπως έχουμε ξαναγράψει "Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ".

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκπληκτικό κείμενο, περιμένουμε εναγωνίως τη συνέχεια! Να 'σαι καλά ρε φίλε...

Ανώνυμος είπε...

Αναμένουμε το δεύτερο κειμενό σου,το οποίο πιστεύουμε οτι θα είναι πιο επιθετικό σε ολους αυτούς που σε έχουν αμφισβητήσει.

Ανώνυμος είπε...

Αναμένουμε το δεύτερο κείμενό σου με ψυχραιμία και καθαρό μυαλό, χωρίς τις φυτιλιές που πάνε να βάλουν οι προλαλήσαντες.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...