ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ)

Έκανα χθες το πρώτο μου μπάνιο στην θάλασσα, εκεί αφού ηρέμησα(πάντα με ηρεμεί η θέα της θάλασσας) σκέφτηκα πολύ, τόσο που η φίλη- συνοδός μου ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα "ξεχασμένη" από μένα. Σκέφτηκα εάν μου ταιριάζει να ασχοληθώ με μικρότητες , εάν θα έπρεπε να συνεχίσω να ενδιαφέρομαι για την εκπομπή που αγάπησα και αγαπώ τώρα που οι "συνάδελφοί" μου θεώρησαν ότι δεν θα έπρεπε καν να πω στον εργοδότη μου πόσο δύσκολο χειμώνα θα περάσει. Η Ιστορία επαναλαμβάνεται δράστες πάλι οι ίδιοι τότε μετέτρεψαν τον καλύτερο ρεπόρτερ της εκπομπής σε "κωλόπαιδο" με όσα αρνητικά και να είχε ήταν πολύ ανώτερος από τους ίδιους , τώρα επιχειρούν το χειρότερο να κάνουν ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ μέσα στην εκπομπή που με πράξεις και όχι λόγια γκρέμισε αυτή την λέξη. Εάν αγαπούσαν την εκπομπή δεν θα δούλευαν για τα χρήματα γιατί δυστυχώς μόνο αυτό τους νοιάζει , εάν κάποιος θέλει να απαντήσει θα του παραχωρηθεί όλος ο χώρος για αυτό. Γιατί δεν λογοκρίνουμε κανέναν αφήνουμε σε αυτούς αυτό το προνόμιο, να το διατηρήσουν όμως στο δικό τους blog και όχι στο zougla.gr γιατί το site φτιάχτηκε για τον κόσμο και όχι για να βγάλουν έξτρα εισόδημα αυτοί. Και επειδή προς το παρόν δεν τους είναι αρκετό αυτό το εισόδημα γράφουν σε εφημερίδες άλλων, τους οποίους στην συνέχεια βρίζουν μέσα από το blog τους και τις εκπομπές τις οποίες συμμετέχουν και έχουν το θράσος αυτό να το ονομάζουν ΗΘΙΚΗ. Για μένα η κριτική στο zougla.gr για να γίνει καλύτερο ήταν ύβρις για εκείνους το να βρίζουν το αφεντικό της εφημερίδας τους έστω το δεύτερο(γιατί ο Σωκράτης Κόκκαλης είναι το πρώτο) είναι μαγκιά. Ενοχλήθηκαν από τι; Δεν περίμεναν βέβαια να συμφωνήσω με τις Ιδέες τους , περίμεναν όμως να μην μιλάω για ότι δεν μου άρεσε δεν είχα λόγο εάν και δουλεύαμε για τον ίδιο σκοπό(μάλλον για διαφορετικό γιατί εγώ δεν δουλεύω μόνο για τα χρήματα). Μην το ζορίσουν γιατί μπορώ να δουλεύω ένα χρόνο απλήρωτος και όλα τα "αφεντικά" το εκτιμούν αυτό. Βέβαια δεν μπορώ να νιώσω τον προηγούμενο εργοδότη μου ως αφεντικό , δεν μου έδωσε ποτέ αυτό το "δικαίωμα", δεν μου στέρησε ποτέ την ελευθερία λόγου, και εάν άλλαζε θα ντρεπόταν να μου το πει γιατί έτσι τον είχα γνωρίσει. Και όχι μόνο εγώ, για αυτό κατέκτησε την κορυφή, για αυτό τον αγάπησε ο κόσμος , για αυτό διέφερε από τους άλλους , δεν ήταν καλύτερος ήταν πιο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. Και τώρα ήρθαν οι συνεργάτες του να φιμώσουν τον κοσμάκη στο zougla.gr με ποιο δικαίωμα , με ποιο ανάστημα, με τι επιχειρήματα; Δεν είμαι καθόλου θυμωμένος για όσους με αδίκησαν γιατί αυτή με έκαναν παλικάρι, μου έδωσαν φτερά να πετάξω από τους κλειδωμένους ουρανούς τους , τις γεμάτες υποκρισία ειδήσεις τους, τα λογοκριμένα κείμενά τους , διαφημίζουν μάλιστα ότι στο blog τους δεν γράφεται τίποτα τυχαία. Δίκιο έχουν τα ποντίκια σε αυτό το blog συκοφαντούν ανώνυμα και ξέρουν γιατί το κάνουν, εμείς όμως που δεν ξέρουμε τι φταίμε; Τι φταίω άραγε εγώ που δεν ασχολήθηκα ποτέ με καμιά υπονόμευση να κατηγορούμε ότι υπονομεύω το site επειδή έκανα κριτική. Και αφού εγώ ήμουν η άσχημη πινελιά σε ένα τόσο όμορφο site, θα έχουν το θάρρος να πούνε στο Μάκη πότε το site θα μπει στα 100 πρώτα; Θα έχουν το θάρρος να του πουν γιατί παλιοί συνεργάτες του, τον εγκαταλείπουν επειδή κουράστηκαν. Κουράστηκαν από τι άραγε μήπως από την συμπεριφορά τους; Γιατί για τα υπόλοιπα δεν χωράει καν συζήτηση πουθενά δεν πήραν τα χρήματα που παίρνουν τώρα και ούτε θα πάρουν. Γιατί η δουλικότητα πληρώνετε σε ελάχιστες εκπομπές στις περισσότερες πληρώνετε η αποτελεσματικότητα που φαίνεται από τα νούμερα της AGB στην τηλεόραση και από τα hits στα portal. Και κάτι τελευταίο εάν θέλουν να δημιουργήσουν δημοσιογράφους χωρίς άποψη σε λάθος μέρος εργάζονται.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Στη ζωή χάνουν μόνο όσοι υποχωρούν γιατί οι γεννημένοι νικητές δεν υποχωρούν ποτέ"

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΣΤΑΥΡΟ,
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΟΙ ΦΕΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΣΤΑ ΒΑΛΤΩΜΕΝΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...