ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΑΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ

Οι αποκαλύψεις που σας είχαμε προαναγγείλει το Σαββατοκύριακο δεν ήταν ένα τρικ όπως κακόβουλα έφτασε και στα αυτιά μου. Απλώς εμείς δεν θέλουμε να κατηγορηθούμε ότι όλα όσα γράφουμε τα γράφουμε τώρα από προσωπική πικρία. Ευχόμαστε περαστικά σε φίλους και εχθρούς γιατί εμείς τους θέλουμε δυνατούς για να τους "κτυπάμε" και φυσικά θα έχετε νέα για τις εξελίξεις στα τηλεοπτικά πράγματα αλλά και στα καθημερινά γιατί δεν είναι δυνατόν να παρακαλάς να βρεις βενζίνη κάτω από 1,20 euro το λίτρο όταν οι περισσότεροι έχουν μισθό κάτω από τα 1000 ευρώ το μήνα. Το να έχω εχθρούς είναι πλέον πιο θεμιτό για μένα από το να έχω φίλους. Μάλιστα το ότι οι εχθροί μου δεν εκδηλώνονται είναι πολύ επικίνδυνο γιατί αυτό σημαίνει ή ότι δεν έχω ή ότι δεν τους ξέρω γιατί μιλάνε πίσω από την πλάτη μου. Όπως και να έχει εάν κάποιοι καταλάβατε ότι εγώ τα έχω με την δημοσιογραφική ομάδα του Μάκη και τον Αρχισυντάκτη του λάθος καταλάβατε εγώ μίλησα για ανθρώπους από το zougla.gr που δεν είναι "καθαροί" που βρήκαν το λογότυπο της ΖΟΥΓΚΛΑΣ ως μια ευκαιρία να κονομήσουν και έχουν χαμηλές φιλοδοξίες γιατί δεν ήταν ποτέ σε ότι έκαναν ΠΡΩΤΟΙ. Όμως δεν ξέρουν ότι συνεργάζονται με τον Μάκη που έφτασε πρώτος γιατί τον αγάπησε ο κόσμος και τον αγάπησε γιατί προστάτευε τα δικαιώματα του, έλεγε ότι δεν τον άφηναν να πει εκείνος στην τηλεόραση, κατέγραφε και παρουσίαζε την διαφθορά που υπήρχε, δεν ήθελε να πλουτίσει με το λειτούργημά που έκανε απλώς έτυχε, και δεν είσαι ποτέ τυχαία στην ΚΟΡΥΦΗ, τυχαία κερδίζεις το ΛΟΤΤΟ ΌΧΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Εάν όμως πουλήσεις την εμπιστοσύνη του τότε χάνεις την ΑΓΑΠΗ και σου μένουν τα ΧΡΗΜΑΤΑ. Γιατί λοιπόν θεωρείται από πολλούς ότι κάτι δεν πάει καλά και γιατί πρέπει να μην μιλάω όταν κάτι δεν μου πάει; Γιατί για μένα εάν ένας φίλος με έβλεπε να έχω μπλέξει δεν θα μου το έλεγε. Μπορεί να μην τον άκουγα , μπορεί να μου φαινόταν ανοησίες αυτά που μου έλεγε, μπορεί να είχα αλλάξει και να μου φαινόταν αδιάφορα τα όσα μου έλεγε όμως αυτός εάν παρέμενε φίλος είχε υποχρέωσε να μου τα πει. Δεν θα σας κουράσω άλλο να ξέρετε ότι οι χειρότερες πιέσεις που μπορεί να δεχθεί κάποιος δεν είναι ούτε οι οικονομικές , ούτε οι απειλές , ούτε οι εκβιασμοί κάθε είδους ,οι συναισθηματικές πιέσεις είναι εκείνες που σε φέρνουν σε απόγνωση και μάλιστα όταν έχεις περάσει με κάποιους πολλά χρόνια μαζί και έχετε μια κοινή πορεία τότε φτάνεις στο σημείο ενώ ξέρεις ότι έχεις δίκιο ακόμα και να υποχωρήσεις...... ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Τα "ποντίκια" γίνανε πρωτοσέλιδο, γίνανε ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, καιρός να αποκαλύψουν τις ταυτότητες τους τώρα θα έχουν το άσυλο της ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ που τους πρόσφερε απλόχερα ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...