ΜΑΣ ΖΗΤΑΤΕ ΣΤΗΛΗ ΜΕ LIFESTYLE ΘΕΜΑΤΑ

Δυστυχώς δεν είμαστε site για να έχουμε διάφορες στήλες και να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις σας σε lifestyle θέματα , μακάρι να μπορούσαμε να γράφουμε και τέτοια όταν μεγαλώσει η ομάδα μας ,γιατί ελλείψει χρόνου θα αναγκαστώ του χρόνου(από Σεπτέμβριο) να δώσω τον κωδικό σε καμμιά δεκαριά ανθρώπους εμπιστοσύνης κρατώντας βέβαια την ευθύνη των όσων γράφονται εδώ. Προς το παρόν περιοριστείτε σε φωτογραφίες ωραίων γυναικών γιατί εάν είχαμε σχολιασμό σε lifestyle θέματα και επειδή είμαστε ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ θα είχαμε στεναχωρήσει πολύ κόσμο. Γιατί όπως δεχόμαστε την κριτική έστω και κακοπροαίρετη όταν βάλουμε κάποιον στο στόχαστρο δεν χαριζόμαστε, αγαπάμε το ΩΡΑΙΟ το ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ αλλά καυτηριάζουμε το ΑΣΧΗΜΟ. Δυστυχώς ο γράφων παραδέχεται ότι συγχωρεί τα πάντα σε μια ΩΡΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ , ενώ κάνει τον χαζό(όχι ότι δεν είμαι δηλαδή)για να μην χάσει την οπτική επαφή (εάν και ποτέ δεν είναι αρκετή)από μια ΩΡΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ. Βέβαια ως "ρατσιστής" που είμαι και χωρίς "πνευματικό" περιεχόμενο μου είναι τελείως αδιάφορο εάν μια γυναίκα δεν είναι έξυπνη(τι ρηχός άνθρωπος είμαι!!!)και έχω διαπιστώσει ότι συμβαίνει(γιατί άραγε;) οι πιο ωραίες γυναίκες που έχω γνωρίσει να φεύγουν γρήγορα από την δύστυχη πατρίδα μας ενώ όσες μένουν φεύγουν χιλιόμετρα μακρυά μου!!! Μια μόνο δεν έχει φύγει ακόμα ίσως γιατί με αγαπάει ή ίσως αγαπάει την οικογένεια που έχει δημιουργήσει στην χώρα μας. Πάντως θα σας αποζημιώσω με φωτογραφίες και video από τις πιο sexy γυναίκες στον κόσμο. Γιατί τίποτα δεν είναι πιο συναρπαστικό και επικίνδυνο όσο μια ωραία γυναίκα. Και μας αρέσει ο κίνδυνος ,τόσο που ρισκάρουμε καθημερινά, άλλωστε γιατί να ζεις χωρίς να ρισκάρεις; Η γυναίκα στην φωτογραφία ονομάζεται Ντανιέλα Πέστοβα είναι μοντέλο από την Τσεχία ,και είναι ήδη 38 Μαΐων πείτε μου πόσες σαραντάρες ελληνίδες έχετε συναντήσει με τέτοιο σώμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...