ΑΧ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ

Επειδή κάποιοι "φίλοι" πληροφόρησαν τον διαχειριστή αυτού του blog, τον Σταύρο μας δηλαδή για τα ειρωνικά και δυσφημιστικά σχόλια σχετικά με τη ρουφιανιά κ.α μας έστειλε κείμενο που αρνούμαστε να δημοσιεύσουμε για την δική του προστασία. Γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του , ξέρουμε ότι δεν θα μας το συγχωρήσει ποτέ. Όμως για να "χρυσώσουμε" το χάπι θα δημοσιεύσουμε μόνο την φωτογραφία που μας είπε να βάλουμε και είναι η παραπάνω. Εμείς θέλουμε να έρθει γρήγορα κοντά μας και ας μας διώξει. Τα κείμενα που μας έχει γράψει από πριν 10 τον αριθμό , θα τα αφήσουμε να τα αναρτήσει ο ίδιος , θα βγάλουμε προσωρινά και το αναρτήθηκε από stavros , και στο μόνο που θα σεβαστούμε την επιθυμία του είναι στο να διατηρήσουμε τον πατριωτικό χαρακτήρα του blog. Του ευχόμαστε καλή τύχη στην περιπέτεια που περνάει, και ευχόμαστε αυτή την φορά να μην του γυρίσει πάλι την πλάτη.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δημοσιεύστε το κείμενό του, αλλιώς θα τον πάρω να μου το διαβάσει και θα το βάλω εγώ στο blog μου, αφού είχατε αλλάξει ήδη τον κωδικό. Σεβαστήτε τον επιτέλους για εσάς ξέρετε τι έχει κάνει , όλοι ξέρουν και μην βάζετε αυτό το συντακτική ομάδα ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ γιατί υπάρουν πολύ "ιοί" γύρω μας.

Ανώνυμος είπε...

Mia xara einai o stavros milisa prin 1 ora mazi tou , gia to keimeno tha to diavaste sintoma.

Ανώνυμος είπε...

Πρώτη φορά ακούω να λογοκρίνεται ο διαχειριστής , δεν πάει να πεθάνει ο παλιορουφιάνος.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε την ψάχνεις πολύ άσχημα εάν δεν είσαι τρωκτικό είσαι μεγάλος μαλάκας...

Ανώνυμος είπε...

όλα καλά είναι οι γιατροί πάντα λένε ανοησίες

Ανώνυμος είπε...

ήταν να κατέβει στο μνημόσυνο για τον ΣΟΛΩΜΟ, ΙΣΑΑΚ, αλλά δεν ήρθε, ρώτησα τον Κυριάκο ΚΑΙ μου είπε ότι έχει καιρό να μιλήσει μαζί του, εγώ μίλησα χθες και μου είπε θα τα πούμε από κοντά στο νησί, η Σοφία με πήρε και μου είπε για το blog εγώ να φανταστείς δεν το ήξερα.

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά είναι αφήστε τις παπαρολογίες και γράψτε κανένα σχόλιο για τις προδοσίες του ΚΚΕ.

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο ζούμε στον τάφο να σε δούμε!!! θα είναι το σύνθημα για κάποιους τώρα........

Ανώνυμος είπε...

κόψε την μαλακία δεν κάνει καλό

Ανώνυμος είπε...

proxora

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...