ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ;

Θα ήθελα πάρα πολύ να ήμουν διαφορετικός αλλά δυστυχώς δεν γίνεται. Πάντα βρίσκομαι εκεί που δεν πρέπει και πάντα τα αφήνω όλα στην μέση. Δεν είναι δυνατόν να κάνω τον βλάκα για 1500, 2000, 3000, ή και 5000 ευρώ το μήνα. Στην πλατεία της Ηλιούπολης να κατέβω 2 ώρες θα τα βρω Δεν υπάρχει για μένα μην ασχολείσαι κοίτα την δουλειά σου. Γιατί να μην ασχολούμαι δηλαδή τι θα χάσω; Δύσκολα μπορεί να με καταλάβει κάποιος , είμαι "δύσκολος" ως άνθρωπος ιδίως για αυτούς που θεωρούν ότι θα μπορούσα να εξυπηρετήσω τα συμφέροντα κάποιου. Εδώ δεν εξυπηρετώ τα δικά μου συμφέροντα θα εξυπηρετήσω τα συμφέροντα των άλλων; Για αυτό μην έχετε παράπονα όσοι βρεθείτε στο στόχαστρο αυτού εδώ του blog , έχετε και χώρο να απαντήσετε και να κάνετε την αυστηρή κριτική προς το πρόσωπό μου. Ανώνυμα με βρίζετε επώνυμα σας ασκώ κριτική , ήμαρτον τι άλλο θέλετε. Δεν αλλάζω γιατί δεν μπορώ και υποχωρώ για να μην στεναχωρώ ανθρώπους που με αγαπάνε , δεν φοβήθηκα ποτέ κανέναν και ούτε θα φοβηθώ. Λένε ότι οι τρελοί δεν φοβούνται λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...