ΑΝΖΕΛΙΝΑ ΤΖΟΛΙ:"ΘΑ ΚΑΝΩ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ, ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ"

Σε μία συνέντευξη ποταμό στο ιταλικό Vanity Fair, η Ατζελίνα Τζολί μίλησε για τα παιδιά της, τη δουλειά της αλλά και το ενδεχόμενο γάμου της με τον Μπραντ Πιτ. «Τα παιδιά είναι η προτεραιότητά μου, έτσι είναι πιθανό ότι από εδώ και πέρα θα κάνω λιγότερες ταινίες. Μπορεί να τις σταματήσω και όλες. Δεν έχω τις φιλοδοξίες που είχα στα 20 μου», παραδέχεται η Τζολί. Και πρόσθεσε: «Στην πραγματικότητα η ζωή μου είναι πιο χαοτική και περιπετειώδης τώρα. Με τον Μπραντ πιλοτάρουμε αεροπλάνα, ταξιδεύουμε συνέχεια σε περίεργα μέρη και έχουμε επιλέξει να το κάνουμε μαζί με όλα τα παιδιά μας». Όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα να παντρευτεί τον Πιτ, είπε: «Συνήθως οι άνθρωποι ερωτεύονται και όλα περιστρέφονται γύρω από το μυστήριο του γάμου και τα παιδιά έρχονται μετά. Εμείς τα κάναμε όλα ανάποδα. Αλλά αργά ή γρήγορα, τα ίδια μας τα παιδιά θα μας το ζητήσουν. Βλέπουν διάφορα έργα και αρχίζουν τις ερωτήσεις, όπως «γιατί ο Σρεκ και η Φιόνα παντρεύτηκαν και εσείς όχι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...