ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ...Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ

Πολλοί αναρωτιούνται και στέλνουν mail γιατί στηρίζω το troktiko, με το οποίο παλιότερα είχα διαφωνίες. Εγώ στηρίζω όσους δεν φοβούνται και τα βάζουν με ανωτέρους τους ανεξαρτήτως του κόστους. Δημοσιογράφοι που υποκύπτουν είναι το 99,99% εγώ ψάχνω και στηρίζω το 0,01% που τα βάζει και με τα "αφεντικά" του. Για την περίπτωση του κ. Γκιόλια δεν θα με πείσει κανείς ότι έχω υπερβάλει. Ο άνθρωπος έχει απόλυτο ΔΙΚΙΟ και από πάνω έχει και να τον βρίζουν "δημοσιογράφοι" υπάλληλοι των αφεντικών τους που δεν συγκρούστηκαν ποτέ με κανέναν επιχειρηματία από αυτούς που δούλευαν. Αυτή η δημοσιογραφία τελειώνει μαζί με τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ που δεν αντιλαμβάνονται ότι όσο πιο ελεύθερο είναι ή δείχνει ένα κανάλι τόσο πιο πολλούς "πελάτες" θα προσελκύει. Όσοι προσπαθούν να επιβάλουν λογοκρισία γίνονται megalo κανάλι αλλά χωρίς πολιτική παρέμβαση. Εσύ το ακούς αυτό αφεντικό; Τώρα που είναι και οικονομική κρίση όταν μείνω χωρίς δουλειά αφού θα με διώξεις θα αλλάξω επάγγελμα αφού αυτό που κάνω δεν είναι λειτούργημα και ακόμα δεν το έχω καταλάβει. Είμαι τελικά πολύ ανόητος δεν κοιτάω την δουλειά μου, και να αφήνω γύρω μου τους άλλους να λογοκρίνονται γιατί τόλμησαν να γράψουν την ΑΛΗΘΕΙΑ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάγκες, τώρα θα πρέπει να ξυπνήσει ο ΟΠΑΠ. Μπήκε στο κόλπο η Stanleybet

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνεις και συμπαθείς όσους τα βάζουν με τους ανώτερούς τους αλλά ο συγκεκριμένος, απλώς τα έβαζε με όσους δε γούσταρε με βάση την ανύπαρκτη λογική του.

Στο TROKTIKO δεν έιχε γράψει ποτέ για τον Εφραίμ για παράδειγμα.

Ούτε για το Μάκη, βεβαίως.

Αντικειμένικότητα κάτω του μηδενός.

Οι μόνοι άνθρωποι που συγκρούστηκε ο συγκεκριμένος, ήταν συνεργάτες της εκπομπής που δε συμπαθούσε κυρίως επειδή δεν ήταν πειθήνια όργανα, όπως η πλειονότητα αυτών που έχουν μείνει τώρα στο γραφείο.

Στα χρόνια της αρχισυνταξίας του αποδυναμωνε συνεχώς τη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής για να βασιλεύει στους τυφλούς ο μονόφθαλμος.

Ανώνυμος είπε...

Exei dikio o prohgoumenos! pesta megale

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...