ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ... (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)

Έλεγα λοιπόν(στο πρώτο μέρος) ότι περίμενα ότι θα ήμασταν διαφορετικοί, η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ δημιουργήθηκε για να βγάζει στην δημοσιότητα όλες τις ειδήσεις που οι άλλοι δεν θα τολμούσαν , θα ήταν το κοινό , οι αναγνώστες διαφορετικοί θα κουβαλούσαν την ίδια "τρέλα" με μένα και θα είχαν το θάρρος της γνώμης τους. Όλα αυτά τα πίστευα , πίστευα ακόμα ότι οι "φίλοι" θα καταλάβαιναν την καλοπροαίρετη κριτική ότι θα δέχονταν το διαφορετικό, ότι δεν θα στράβωναν στην πρώτη αρνητική ανάρτηση , πίστευα ότι είχα συνοδοιπόρους αλλά βρέθηκα με ένα κοπάδι "πρόβατα" να κάνω τον βοσκό!!! Θεωρούσα ότι δεν θα αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα στην προσωπική και επαγγελματική μου ζωή. Ότι τα αφεντικά μου θα ήταν της σύγχρονης γενιάς θα έβλεπαν τον κόσμο με κατανόηση και όχι με την ματιά της δεκαετίας του '70. Πίστευα ότι θα τα κατάφερνα αλλά ΑΠΕΤΥΧΑ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ. Δεν έχει νόημα θα πουν πολλοί αυτό το κείμενο , έχει όμως γιατί εγώ θα ευχαριστήσω όλους τους "περίεργους" που με τίμησαν όλο αυτό το διάστημα επισκεπτόμενοι αυτό εδώ το blog. Δεν είμαι ο Παπαγιάννης για να γράψω ότι δεν προλαβαίνω να παρακολουθώ την επικαιρότητα επειδή δουλεύω 10 και 12 ώρες την ημέρα, δεν θα σταματήσω να γράφω , αλλά πλέον σκέφτομαι σοβαρά ότι σας αξίζει η τηλεόραση που έχουμε, οι πολιτικοί που είναι στην Βουλή, οι εφημερίδες που κυκλοφορούν, η μουσική που ακούγεται από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, οι "φίλες" και οι "φίλοι" που έχετε. Ακόμα είναι λυπηρό αλλά ισχύει είσαστε περισσότερο ΕΒΡΑΙΟΙ από τους κατοίκους του Ισραήλ. Γιατί ότι και να γράψω θα είναι λίγο μπροστά στην απογοήτευση που με έκαναν να νιώσω τα τελευταία σας μηνύματα στο mail μου. Όχι δεν άλλαξα γιατί δεν μπορώ να αλλάξω και αυτό το αποδεικνύω κάθε χρόνο σχεδόν με τις επαγγελματικές μου επιλογές γιατί με τις προσωπικές μου επιλογές αποδεικνύω ότι μεγάλωσα αλλά δεν ΑΛΛΑΖΩ, δεν μπορώ να αλλάξω για κανέναν και για τίποτα. Όσο για τους "Εθνικιστές" που είναι βολεμένοι θα τους πω ότι η ΕΛΛΑΔΑ τους ΠΕΘΑΝΕ , δεν άντεχε την "ανωτερότητά" της και "αυτοκτόνησε", δεν άντεχε να ταυτιστεί με τον "Νεοέλληνα" και πήδηξε από την Ακρόπολη!!! Τι να κάτσει να κάνει δηλαδή να βλέπει τον Μουρατίδη στο X-FACTOR, ή να περιμένει τα καινούργια επεισόδια του Λαζόπουλου για να γελάσει; Εάν πάλι έβλεπε τα δελτία ειδήσεων θα έβλεπε την Πάνια και τον Καρβέλα να διαμαρτύρονται και να παίζουν παντού επειδή δεν σταμάτησαν σε μπλόκο αστυνομικών, την ίδια ώρα οι Τραπεζίτες κάνουν πάρτι και ξεζουμίζουν τον Νεοέλληνα ενώ η κυβέρνηση αρνείται να βάλει μια τάξη. Η διαφθορά κυριαρχεί και εμείς κοιτάμε πως θα επιβιώσουμε , είμαστε μέρος του προβλήματος γιατί στηρίζουμε το μεγάλο κεφάλαιο για έναν "μισθό" και μια "καλή" ζωή. Μην ανησυχείτε δεν "τρελάθηκα" καλά είμαι αλλά δεν αντέχω να γράφω άλλα live style θέματα για να σας διασκεδάσω ούτε και καταγγελίες για να γελάνε οι καταγγελλόμενοι με την ανοχή των δικαστικών αρχών. Θα κρατήσω το blog περιμένοντας τα δικά σας κείμενα, την δική σας ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ σε ότι συμβαίνει, μέχρι τότε θα μαθαίνετε τι παρακολουθείτε στην τηλεόραση(νούμερα agb) και θα μαθαίνετε πως ο πολυμετοχικός ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌΣ δεν καταφέρνει να συνεννοηθεί με τον κόσμο του αφού οι νέοι μέτοχοι(πλην Γιαννακόπουλου) μπήκαν για να κερδίσουν προβολή και δεν αγαπάνε την ομάδα. Όταν όμως και φέτος θα δουν την πλάτη του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ , θα είμαι εγώ ο κακός ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌΣ που δεν κάνω υπομονή και βέβαια θα φταίει ΠΑΝΤΑ η διαιτησία. Από το 1978 κάνω υπομονή και δεν με νοιάζει που δουλεύω, εγώ θα γράφω την άποψή μου με οποιοδήποτε κόστος. Καλημέρα φίλοι και φίλες αυτή η συννεφιά μου πάει γάντι!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι εθνικιστής, δεν είμαι Παναθηναϊκός.
Σε όλα τα υπόλοιπα όμως συμφωνώ 110%.

Δεν είμαστε εμείς τρελοί. Αυτοί είναι μαλάκες. Όλοι αυτοί που συμβιβάζονται συνεχώς με όλο και πιό χαμηλά το κεφάλι.
Αν μας πάρει όλους το ποτάμι, χαθήκαμε.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...