ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΑΝΑΤΟΣ

Πόσο δύσκολο είναι να παρεξηγηθείς από κάποιους που δεν σε γνωρίζουν; Εύκολο θα πει κάποιος, αλλά από την άλλη πόσο ηλίθιος νιώθεις όταν σε παρεξηγούν οι κολλητοί σου!!!! Όλα αυτά μου ήρθαν στο μυαλό όταν για ακόμη μια φορά θα πρέπει να προσέχω την συμπεριφορά μου απέναντι σε όλους και σε όλα. Δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να καταλάβει έναν τύπο σαν εμένα. Όμως πολύ εύκολα κάποιος που θα ήταν κοντά μου θα καταλάβαινε εάν είμαι ο εαυτός μου. Δεν με έπιασε κάποια κρίση τέτοια ώρα αλλά δεν είναι δυνατόν να φιλτράρω τις σκέψεις και τις απόψεις μου για να μην παρεξηγηθώ. Δεν είναι δυνατόν να είσαστε όλοι τόσο πιεστικοί απέναντί μου, να θέλετε να είμαι δίπλα σας ενώ όταν ήμουνα με διώχνατε και μάλιστα λέγοντας μου πόσο έπρεπε να αλλάξω. Τελευταία φορά το γράφω δεν ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ , μακάρι να άλλαζα ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ μου. Και να θέλω δεν μπορώ , όπως δεν μπορώ να φύγω και να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου. (Συνεχίζεται) ΥΓ Ο τίτλος είναι εκ διαμέτρου αντίθετος με ότι εγώ πιστεύω για την ζωή!!!! Για αυτό τον έβαλα. Βέβαια δεν είναι όλα μαύρα αλλά όλα οδηγούν στον ΘΑΝΑΤΟ. Επομένως δεν έχουμε το δικαίωμα να σπαταλάμε την ζωή μας!!! Καλά για πια ζωή μιλάω τώρα, πάντως όχι για την δική μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν αλλάζει ο άνθρωπος. Μη δίνεις σημασία, εσύ να τους λες "ναι" και να κάνεις το δικό σου.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...