O ΛΑΚΗΣ "ΑΠΑΝΤΗΣΕ" ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΚΗ Όπως ήταν φυσικό, ο Λάκης Λαζόπουλος, αν και βρίσκεται στη Μαδρίτη, γνωρίζει τι συμβαίνει στην πατρίδα. Ενημερώθηκε από την zougla.gr, και μίλησε με φίλους και συνεργάτες. Ο ίδιος επιστρέφει απόψε από την ισπανική πρωτεύουσα, στην οποία ήταν για την πρεμιέρα της ταινίας El Greco κι όπως είπε σε φίλους, «εγώ δεν διαψεύδω τον εαυτό μου. Ο άνθρωπος (σημ. Κοντομηνάς), καλά έκανε και πούλησε το κανάλι, γιατί τα έξοδα ήταν πάρα πολλά. Δε διαφωνώ με τον Κοντομηνά και δεν έχω τίποτα μαζί του. Με τους Γερμανούς διαφώνησα. Με πίεζαν να κάνω τις εκπομπές, αλλά εγώ λόγω του θεάτρου, είναι αδύνατο να τις κάνω. Θα δούμε. Θα κάνω άλλο ένα "τσαντίρι" τον Δεκέμβριο και μετά βλέπουμε. Όλα αυτά που ακούγονται, για τις σχέσεις μου με τον Κοντομηνά, δεν ισχύουν». Εμείς είδαμε τον καπνό. Μένει να δούμε, αν τελικά μαζί με τον καπνό, υπάρχει και φωτιά. Η απάντηση είναι από την zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...