ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2009

Του Σταύρου Μαρίνη Επειδή δεν θέλω να σας κοροϊδεύω και επειδή και χρόνο καθόλου δεν έχω και καθόλου διάθεση το τελευταίο διάστημα. Θα κάνω αναστολή του blog μέχρι και τις αρχές του νέου έτους. Εκεί με καθαρό μυαλό θα σκεφτώ εάν αξίζει τον κόπο να σπαταλάω τα Σαββατοκύριακα μου με την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ, την οποία εσείς βεβαίως έχετε δικαίωμα να λαμβάνετε αλλά εγώ αδυνατώ....... Υ.Γ: Δεν γνωρίζω εάν θα σας λείψω , σίγουρα όμως εσείς θα μου λείψετε. Όσοι και να είσαστε να ξέρετε ότι μάθατε να θέλετε το κάτι παραπάνω και όχι τα έτοιμα , έχω άποψη για την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και δεν γίνεται να ξευτιλιζόμαστε με θέματα που δεν θα έπρεπε καν να μας απασχολούν. Να σας διασκεδάσω και με κάποια πιο ανάλαφρα θέματα αλλά όχι και να σας χαζέψω , φιλιά πολλά!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...