ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ!!!!!!!!

Πολλοί μου λένε ότι πάλι με έπιασε η γνωστή "τρέλα" μου και ότι θα συνεχίσω κανονικά τις αρχές του νέου έτους το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ,όμως δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα. Τα πράγματα είναι δύσκολα και η έλλειψη χρόνου πλήρης, όμως δεν είναι μόνο αυτό είναι και η διάθεση που έχω να κάνω κάτι διαφορετικό , τόσο διαφορετικό που να κάνει την ζωή σας να αλλάξει , όχι μόνο να περνάω την ώρα μου και να σπαταλάω την ζωή μου με κάτι τέτοιες πράξεις που είναι τελείως έξω από τα δικά μου στάνταρ, όσο και να γράφουν διάφοροι για μένα αυτό δεν είναι λόγος για να τα εγκαταλείψω , όμως οι αλλαγές πάνω μου είναι πλέον εμφανείς όχι μόνο φοβάμαι αλλά δεν ξέρω εάν σπατάλησα τα πιο δημιουργικά μου χρόνια σε μια δουλειά που αποδείχθηκε ότι δεν ήταν λειτούργημα. Επάγγελμα του κερατά ήταν και μάλιστα δεν πήραμε χαμπάρι τόσο καιρό ότι κάποιοι μας δούλευαν για τις απόψεις μας, κάποιοι απλώς δεν έδιναν σημασία και οι περισσότεροι ήλπιζαν να μην είχαμε καν γεννηθεί!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...