Άνθια Παναγιωτάκη: Αφρικάνικο Διαμάντι!!!!


Μισή ώρα μάς πήρε να βρούμε το σπίτι της. Αφού μας κυνήγησαν σκυλιά στο δρόμο και αφού προσπάθησαν να μας ληστέψουν, καταφέραμε να φτάσουμε, με την ψυχή στο στόμα. Άξιζε τον κόπο η ταλαιπωρία, αλλά μια αναρρωτική δεν θα μας χάλαγε.

Που έχεις μεγαλώσει;
Στο Γιοχάνεσμπουργκ. Είναι πολύ ωραίο και εξωτικό μέρος, αλλά μου αρέσει περισσότερο η Ελλάδα. Για παράδειγμα, εδώ στη Γλυφάδα συνδυάζεται η θέα που έχω στο βουνό με τη θάλασσα μπροστά στα πόδια μου. Το χαίρομαι πραγματικά.
Πως βρίσκεις το επίπεδο ζωής στην Ελλάδα σε σχέση με τη νότια Αφρική;
Εκτιμώ αφάνταστα το γεγονός ότι μπορώ να βγω έξω, να διασκεδάσω, να χορέψω, ακόμα και να περπατήσω στο δρόμο! Να φανταστείς, μας είχαν ληστέψει με ένα φίλο μου μέσα στο αμάξι όταν ήμουν στο Γιοχάνεσμπουργκ.
Εκτός από φωτογραφίσεις, τι κάνεις;
Κάνω εισαγωγές από Αφρική, διαμάντια και κοσμήματα.
Διαμάντια; Σιγά, ρε Ντι Κάπριο! Τι λένε εκεί οι άντρες όταν βλέπουν μια ωραία γκόμενα;
Οι άντρες εκεί συμπεριφέρονται πολύ ωραία στις γυναίκες. Είναι πολύ ευγενικοί, μετρημένοι και, το κυριότερο, σε θέλουν για αυτό που είσαι.
Τι κοιτάς πρώτα σε έναν άντρα;
Τα μάτια του. Αυτό που λένε πως τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής το πιστεύω. Τον καταλαβαίνω τον άλλον από το βλέμμα του και από τον τρόπο που με κοιτάζει. Εξωτερικά όμως θέλω να είναι ψηλός, να με κάνει να αισθάνομαι ασφάλεια.
Υπάρχει κανένας στη ζωή σου αυτή την περίοδο;
Nope! Single!
Τι πιστεύεις ότι κάνει το σεξ πετυχημένο;
Αυτό που κάνει το σεξ πετυχημένο είναι ο έρωτας. Μην παίρνεις τέτοια φάτσα! Το πιστεύω αυτό, ο έρωτας κάνει θαύματα σε όλα.
Υou like spanking?
Αναλόγως τη φάση. Οk, όταν το φέρνει η στιγμή πάνω στην ερωτική πράξη, δεν είναι κακό. Αλλά όχι και να σε ταράξει ο άλλος!
Με τις ρώγες τους αφήνεις να παίζουν;
Είσαι βλάκας! (σ.σ.: Αρχίζει να βαράει.)
Τι λες όταν κάνεις σεξ; Εννοώ μιλάς;
Εντάξει, μιλάω αρκετά όταν κάνω σεξ. Μ’ αρέσει να είμαι σε επικοινωνία με τον άλλο στις προσωπικές στιγμές.
Βλέπεις τσόντες;
Ε, είσαι απίστευτος! Δεν είπαμε όχι τέτοια;
Μ’ άκουσες να συμφωνήσω;
Εγώ κοκκινίζω όταν βλέπω τέτοια!
Nα ρωτήσω που;
 Όχι εκεί που φαντάζεσαι!
Βάσει ποιων κριτηρίων θα πεις μια γυναίκα «πουτάνα»;
Κοίτα, για μένα, πουτάνα είναι η γυναίκα που πάει με πολλούς άντρες. Δεν θα μιλήσω ούτε για ντύσιμο ούτε για συμπεριφορά, που λένε οι περισσότεροι.
Έχεις πλακωθεί ποτέ με γυναίκα;
Nαι, έχω πλακωθεί. Ήταν στην ομάδα του σχολείου στο βόλεϊ. Με ζήλευε, κι όταν μου είπε να πάω να γαμηθώ, τσατίστηκα και της έριξα μια μπουνιά στη μύτη.
Είχες ποτέ σου γκόμενο φοβερά «μικρό» στο κρεβάτι;
(σ.σ.: Γελάει.)
Έλα, πες! Χωρίς ονόματα!
Ρε, εντάξει, ένιωσα πολύ άσχημα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι, ακόμα και να ήθελα! Άρχισα τις δικαιολογίες ότι έχω πονοκέφαλο, ότι δεν είμαι στη φάση, και τη γλίτωσα.
Έχεις κλοτσήσει γκόμενο στα παπάρια; Balls, you know…I know!
Σε κάποιο κλαμπ στη Νότια Aφρική είχε τριφτεί ένας πίσω μου. Του έχωσα αγκωνιά στη μύτη και γύρισα και του την έριξα στα… balls.
Σου την έχει πέσει ποτέ λεσβία;
Nαι, μου έχουν κάνει φλερτ. Έχω αρνηθεί ευγενικά. Εν τω μεταξύ, δεν φαντάζεσαι τι γίνεται στο Facebook με τις λεσβίες! Δεν μπορείς να διανοηθείς τι μου γράφουν! Πηγή: http://www.yupi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...