Η νέα μούσα της Αμερικάνικης Δεξιάς

«Πιστεύω ότι ένας γάμος νοείται μόνο μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας». Όταν η 21χρονη Κάρι Πρέτζιν έδινε χαμογελαστά την απάντηση της σε σχετική ερώτηση κριτή στον διαγωνισμό για το στέμμα της Μις ΗΠΑ 2009, δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα πυροδοτούσε. Αν και φαβορί, η ξανθιά Μις Καλιφόρνια έχασε το στέμμα, και λίγο καιρό μετά παραλίγο να χάσει και τον τίτλο της πρώτης αναπληρωματικής εξαιτίας της δημοσίευσης κάποιον «πικάντικων» φωτογραφιών που είχε κάνει στο παρελθόν. Όμως η επίμαχη δημόσια δήλωση της, της χάρισε κάτι παραπάνω από έξτρα λεπτά δημοσιότητας. Τη μετέτρεψε, κυριολεκτικά, στη νέα μούσα της υπερσυντηρητικής Αμερικής και το θεωρούμενο ιδανικό πρότυπο για τα νεαρά κορίτσια. Ακόμη και οι ημίγυμνες φωτογραφίες του παρελθόντος λειτούργησαν υπέρ της. Η φαινομενικά γνήσια μεταμέλεια της για τις αμαρτίες του παρελθόντος καθιστούσαν την επιστροφή της στον δρόμο του Θεού ακόμη πιο σημαντική. Όταν ρωτήθηκε πως αισθάνθηκε που υπερασπίστηκε τις ηθικές της απόψεις, ακόμη κι αν ρίσκαρε να χάσει στα καλλιστεία, απάντησε ότι αισθάνθηκε τον Σατανά να προσπαθεί να την προκαλέσει. Και το γεγονός ότι επέλεξε να αντισταθεί αποδείχτηκε, το λιγότερο, κερδοφόρο. Οι προσκλήσεις από τις υπερσυντηρητικές εκπομπές σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, άρχισαν να πέφτουν βροχή, όπως και οι προτάσεις για δουλειές. Μάλιστα, η 21χρονη καλλονή αποτελεί το νέο κεντρικό πρόσωπο της εμπορικής εκστρατείας της National Organization for Marriage. Πάντως, η διαμάχη επεκτάθηκε και στα ίδια τα καλλιστεία, φουντώνοντας τη συζήτηση γύρω από την πιθανή πολιτικοποίηση του θεσμού. Θα πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους ερωτήσεις, σε τέτοιου είδους διοργανώσεις ή όχι. Αν και σαφής απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη, είναι προφανές ότι το καθεστώς που θα επικρατήσει στα αμερικάνικα καλλιστεία θα επηρεάσει σταδιακά και τα διεθνή στάνταρ. Ο Κόσμος του Επενδυτή (23-24 Μαΐου 2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...