ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

<<<<span class=AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Tου Σταύρου Μαρίνη Μέσα στο περιπολικό και μετά από πολλά τηλέφωνα για το που θα πήγαινα κατέληξα στο ΤΤ Ελληνικού . Γιατί εκεί δεν γνωρίζω εκεί έμεινα από τις 11 το πρωί και αφού μου πήραν αποτυπώματα περίμενα μέχρι τις 15:30 για να πάω επιτέλους στον Εισαγγελέα Υπηρεσίας στην Ευελπίδων για να κρίνει εάν έπρεπε να φυλακιστώ για το αδίκημά μου να μην φοράω ζώνη αλλά κυρίως να μην αμφισβητώ την νομιμότητα και το αστυνομικό κράτος που εκθέτει τον Υπουργό. Όμως και θέλω να το τονίσω ότι ο κύριος Μαρκογιαννάκης έδειξε ΑΠΟΛΥΤΗ ευαισθησία στο "πρόβλημά", μου που δεν είναι βέβαια δικό μου και για αυτό το μοιράζομαι με εσάς. Εάν αντιμετωπίζουν έτσι έναν πολίτη που δεν τους φέρνει ΚΑΜΙΑ απολύτως ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ τότε ΠΛΕΟΝ δεν έχω καμιά αμφιβολία γιατί κάποιοι "σερίφηδες" ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ και διασύρουν συμπολίτες μας. Θα μπορούσα να φύγω αλλά πέρασα ΑΥΤΟΦΩΡΟ για όλους αυτούς τους συμπολίτες μας που θα βρεθούν αύριο σε ανάλογη θέση. Έχω όλα τα στοιχεία της προσωπικής περιπέτειας μου. Να σας πω ότι με τις χειροπέδες (όπως ο Πάσσαρης) μετά τα αποτυπώματα που μου πήραν στο ΤΤ Ελληνικού οδηγήθηκα στην ΓΑΔΑ όπου βγήκαν βέβαια οι απαραίτητες φωτογραφίες. Η ΕΛ.ΑΣ συνέλαβε τον μεγάλο τρομοκράτη !!!! Η Εισαγγελέας όρισε αύριο την δικάσιμο και με άφησε ΕΛΕΥΘΕΡΟ πράγμα που δεν ζήτησα αλλά λόγω του καθαρού ποινικού μου μητρώου δεν με έστειλε να κοιμηθώ σε κάποιο κελί. Κρίμα θα είχα πιο καλό ρεπορτάζ. Αύριο λοιπόν δικάζομαι στις 12 το πρωϊ στο Β' Αυτόφωρο Μονομελές Πλημ/κείο Αθηνών (κτίριο 3) στην Ευελπίδων. Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ και φυσικά θα πάω. Όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να μην κυκλοφορούν τέτοιοι σερίφηδες στους κόλπους της. Φυσικά όλα τα στοιχεία θα τα δημοσιεύσουμε μα όλα τις καταθέσεις , τα ονόματα της τηλεφωνικές, τα πάντα τις φωτογραφίες. ΥΓ1 Να ευχαριστήσω παρά τις κατά καιρούς κόντρες και διαφωνίες μου το blog troktiko για την ανάρτησή του. ΥΓ2 Ευχαριστώ όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν και τους ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ που με συνέλαβαν με έκαναν να γνωρίσω και το άλλο ΠΡΟΣΩΠΟ της Τροχαίας ή της ΕΛ.ΑΣ ΥΓ3 Ευχαριστώ τους δυο νέους αστυνομικούς που με οδήγησαν στην Ευελπίδων γιατί υπάρχουν και αστυνομικοί που κάνουν σωστά την δουλειά τους ΥΓ4 Ευχαριστώ όλους εσάς για τα mail σας. ΥΓ5 Εάν δεν γράψω αύριο μάλλον θα είμαι ΦΥΛΑΚΗ ΥΓ6 Ευχαριστώ τους εργοδότες μου για την ανοχή τους!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...