ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ

Η Καλομοίρα επέστρεψε και μαζί επέστρεψε και το χαμόγελο στα χείλη της. Ευτυχώς, γιατί κάποιες αξίες σε αυτή τη ζωή πρέπει να μένουν σταθερές. «Σκέφτομαι τον εαυτό μου πέρσι το καλο­καίρι που πήρα τη βαλίτσα μου και έφυγα! Έκλεισα το κινητό μου και είπα "στην Ελλά­δα θα έρθω ξανά μόνο για διακοπές!". Ήθε­λα να προστατέψω... την ψυχή και το μυαλό μου. Καταλάβαινα ότι, αν δεν έφευγα, θα τρελαινόμουν! Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που σκεφτόμουν το μέλλον μου και έβλεπα ένα κενό! Έκλεινα τα μάτια μου και εκεί που παλαιότερα με έβλεπα να τραγου­δάω για τους θαυμαστές μου, τότε δεν είχα καμία εικόνα». Καθισμένη στη βεράντα του σπιτιού της στη Γλυφάδα, με το χαρακτηριστικό της γέ­λιο να σπάει την ησυχία του μεσημεριού, η Καλομοίρα φέρνει στο μυαλό της εικόνες από το περσινό καλοκαίρι. Τότε που μέσα σε μία νύχτα αποφάσισε να παίξει κορόνα-γράμματα την καριέρα της και να πάρει το πρώτο αεροπλάνο για Αμερική: «Ακόμα και όταν μου είχαν προτείνει να κάνω το Big in Japan ήμουν αρνητική! Στην αρχή δεν ήθε­λα να μιλήσω σε άνθρωπο. Άκουγα το τη­λέφωνό μου να χτυπάει και έτρεμα! Έλεγα στον εαυτό μου "Καλομοίρα, μην το σηκώ­σεις! Αν είναι πάλι αυτοί, τι θα τους πεις;". Φοβόμουν! Αναγκάστηκα να αλλάξω αριθ­μό. Όταν ηρέμησα λίγο, άρχισα να λαμβά­νω κάποια μηνύματα από ανθρώπους του χώρου, που προσπαθούσαν να μου εξηγή­σουν ότι όλοι οι καλλιτέχνες περνάνε αυτά που περνάω κι εγώ. Με είχε πάρει τηλέφω­νο η Έλενα Παπαρίζου και όταν της εξήγη­σα ότι με πίεζαν ακόμη και να μην έχω δί­πλα μου τον Γιώργο, μου είχε πει: "Αυτός είναι ο άντρας που κοιμάται μαζί με τα προ­βλήματά σου! Την επόμενη φορά που θα σου πουν κάτι γι' αυτόν, να τους απαντήσεις ‘θα έρθεις εσύ τότε να κοιμάσαι μαζί μου, όταν δεν θα είμαι καλά;'". Κάποια στιγμή με έπιασε ο Γιώργος και μου είπε: "Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημά σου; Αγαπάς παραπά­νω από όσο χρειάζεται αυτό που κάνεις, γι' αυτό και σε πιάνουν κορόιδο". Και τότε κα­τάλαβα ότι πρέπει να βάζω όρια και αν χρει­αστεί να πατάω πόδι, γιατί αλλιώς θα μου πάρουν τον αέρα!». Ήρθες στην Ελλάδα για να μείνεις ή θα φύγεις πάλι; Αποφασισα να πηγαινοέρχομαι. Εννοεί­ται ότι σε προτεραιότητα είναι πάντα η οικο­γένειά μου, αλλά δεν ξεχνάω την Ελλάδα και τους ανθρώπους που με στήριξαν εδώ! Αυτή την περίοδο, μάλιστα, μου έχει ξυπνή­σει το πάθος για τη μουσική και θέλω πολύ να ηχογραφήσω καινούργια τραγούδια. Εί­μαστε ήδη στο στούντιο με τον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο και τον Κωνσταντίνο Παντζή, που είχαν κάνει το «Secret combination», και ετοιμάζουμε κάτι πάρα πολύ δυνατό! Αν ο Γιώργος Λεβέντης, τώρα που έφυγε η Καγιά, σου έκανε πρόταση να αναλάβεις τον Πρωινό Καφέ τι θα του απαντούσες; Είναι δύσκολο να αναλάβει κανείς μία εκπο­μπή με τέτοια ιστορία και μπράβο στη Βίκυ που είχε τα κότσια να το κάνει! Αν ήμουν με­γαλύτερη και πιο έμπειρη, θα ταίριαζα πε­ρισσότερο σε μια πρωινή εκπομπή. Το μυ­αλό μου τώρα είναι στη μουσική και στο show. Άσε που δεν ξέρω να μαγειρεύω! Θα έβγαινα κάθε πρωί και θα έλεγα: «Μαμάδες, εσείς που με βλέπετε από την τηλεόραση, ελάτε να με βοηθήσετε καλέ!». Πώς θα φτιά­ξω εγώ μουσακά και μαγειρίτσα! Πώς νιώθεις που σύντομα πρόκειται να ντυθείς νύφη; Αν μπορούσα, θα παντρευόμουν ακόμα και αύριο! Σε ένα μικρό εκκλησάκι, σε κά­ποιο ελληνικό νησί, σαν αυτό που ήταν στο Mamma Mia! με εμένα, τον Γιώργο και τις οικογένειές μας. Αλλά αν παντρευτούμε και δεν καλέσουμε τις ξαδέλφες μας, θα παρε­ξηγηθούν. Τελικά βρήκα ένα πολύ ωραίο κάστρο στη Νέα Υόρκη και μου αρέσει πολύ, γιατί θα νιώθω σαν πριγκίπισσα εκεί μέσα! Αφού δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι απλό και λιτό, ας το κάνουμε να μοιάζει με παραμύθι. Μου αρέσει που θα παντρευτού­με στη Νέα Υόρκη, γιατί από μικρό κορίτσι ονειρευόμουν να βγω από το πατρικό μου σπίτι μαζί με τον πατέρα μου και να με πάει εκείνος στην εκκλησία. Έχω την αίσθηση ότι ο γάμος σου θα θυ­μίζει λίγο το My Big Fat Greek Wedding. Έτσι νομίζω! Εντάξει, εγώ δεν θα έχω πολ­λές παράνυφες, αλλά σίγουρα θα έχου­με πολύ φαγητό και αρνιά στη σούβλα. Και θέλω εκτός από τα τραγούδια που θα παί­ζει ο DJ να έχουμε και παραδοσιακή μουσι­κή, για να χορέψουμε. Θα κάνουμε είσοδο με τον Γιώργο με το «Just the way you look tonight» του Frank Sinatra. Και όταν θα χο­ρέψουμε τον πρώτο μας χορό, θέλω να του κάνω έκπληξη και να του τραγουδήσω το «Ένα πρωινό η Παναγιά μου» που είχα πει στο Fame Story. Κάθε φορά που ακούω αυτό το κομμάτι, μου έρχονται δάκρυα. Τι γνώμη έχουν για σένα οι γονείς του Γι­ώργου; Είμαι πολύ τυχερή που έχω για πεθερά μου την κυρία Λούλα. Είναι τόσο γλυκιά! Με βο­ηθάει πολύ, με έχει μάθει να ράβω, να μα­ντάρω κάλτσες, να μαγειρεύω. Και τον πε­θερό μου τον θαυμάζω πολύ! Είναι τόσο έξυπνος άνθρωπος. Από τις επώνυμες η Έλενα Παπαρίζου παραδέχτηκε ότι έχει κάνει πλαστική. Εσύ τι λες; Ναι, το διάβασα και είπα «μπράβο, κορί­τσι μου!». Κι εγώ αν είχα κάνει κάποια πλα­στική, θα το έλεγα. Σιγά το πράγμα! Αφού φαίνεται. Γιατί να το κρύψεις; Αλλά φοβά­μαι τόσο πολύ! Αν δεν φοβόμουν, μπορεί να έκανα πλαστική στη μύτη μου και στο στήθος μου, αλλά και πάλι δεν ξέρω. Το συζητούσα μια μέρα με τον πατέρα μου και μου λέει «Αν αρχίσεις με αυτά, μετά θα θέ­λεις να διορθώσεις τα πάντα και στο τέλος δεν θα αναγνωρίζεσαι. Δηλαδή, η Barbra Streisand που έχει μυτάρα, έπαθε τίποτα που δεν την άλλαξε;». Σε ενοχλεί, μιας και ο Γιώργος ήταν ο πρώτος άντρας στη ζωή σου, ότι ίσως εί­ναι και ο μοναδικός; Αν μια γυναίκα έχει πολλούς άντρες στη ζωή της, στο τέλος μπερδεύεται! Και μετά ο ένας της ξινίζει και ο άλλος της βρoμά­ει και καταλήγει μόνη της. Εγώ ποτέ δεν ήμουν τραλαλά, ώστε να θέλω να γυρίζω με τον έναν και τον άλλο. Ο Γιώργος είναι ό,τι ακριβώς χρειάζομαι! yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...