Έφτασε ο Αραούχο

Στην Αθήνα βρίσκεται το νέο μεταγραφικό της ΑΕΚ Κάρλος Αραούχο ο οποίος δήλωσε ευτυχισμένος που θα συνεχίσει την καριέρα του στους «κιτρινόμαυρους». Παράλληλα επισήμανε ότι είναι έτοιμος να αγωνιστεί άμεσα σε οποιοδήποτε ματς... Δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του ο Κάρλος Αραούχο για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε « Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ ενώ υπήρχαν προτάσεις και από άλλες δύο ομάδες της Αργεντινής. Η φυσική μου κατάσταση είναι καλή. Πιστεύω ότι θα τελειώσουμε γρήγορα με το συμβόλαιο και από κει και πέρα είμαι στην διάθεση του προπονητή μου αν θεωρήσει ότι είναι σκόπιμο να με χρησιμοποιήσει». Παράλληλα ο Κάρλος Αραούχο δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον τρόπο με τον οποίο αγωνίζεται λέγοντας «Πρώτα από όλα θέλω να βοηθάω την άμυνα γιατί είναι η δουλειά μου να προστατεύω το τέρμα. Από κει και πέρα θα βοηθήσω και τους επιθετικούς όσο μπορώ». *Ο Αργεντινός αναμένεται να δώσει κανονικά το παρών στην απογευματινή προπόνηση στους Θρακομακεδόνες (18.00) *Η πτήση του Αραούχο έφτασε στις 12.55 μέσω Μαδρίτης. gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...