Παραμένει στον ΣΥΡΙΖΑ ο Κοροβέσης

Μετά από μία μαραθώνια συνεδρίαση της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, το ζήτημα των δηλώσεων του βουλευτή Περικλή Κοροβέση, περί χρηματισμού του ΣΥΝ από τα «μαύρα ταμεία» της Siemens, θεωρείται λήξαν και ο Π. Κοροβέσης παραμένει στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος. «Μετά τις εξηγήσεις που έδωσε ο κ. Κοροβέσης, το θέμα έχει λήξει», δήλωσε ο αρχηγός της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέκος Αλαβάνος. Μετά το πέρας της συνεδρίασης, εξεδόθη η ακόλουθη ανακοίνωση: «Η Κοινοβουλευτική Ομάδα και τα μέλη της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ έκαναν μια ουσιαστική και σε βάθος συζήτηση στην οποία από κοινού εκφράστηκε η κατηγορηματική διαφωνία και αντίθεση στο περιεχόμενο των επίμαχων δηλώσεων του σ. Περικλή Κοροβέση. Μετά τις εξηγήσεις που έδωσε ο σ. Περικλής ότι, πέρα από ατυχείς διατυπώσεις, δεν είχε την πρόθεση να θίξει την ηθική και ιστορική διαδρομή προσώπων και κομμάτων της Αριστεράς, η Κοινοβουλευτική Ομάδα θεωρεί το θέμα λήξαν. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για το ηθικό φορτίο του ΣΥΡΙΖΑ, την αγωνιστική παρουσία και δράση του». Από την πλευρά του ο Περικλής Κοροβέσης δήλωσε: «Είμαι πάρα πολύ περήφανος για το υψηλό πολιτικό επίπεδο που συνεδρίασε η Κ.Ο. Είναι κρίμα που δεν ήσασταν μέσα, για να δείτε πώς μιλάει η Αριστερά. Εγώ δεν έχω να ανακαλέσω τίποτα, από την άποψη ότι ανακύκλωσα μια δική σας δουλειά, πράγματα που είχαν δημοσιευτεί στην Ελευθεροτυπία και θεώρησα καθήκον μου να υπερασπίσω την Αριστερά. Η δήλωσή μου δεν ήταν να καταγγείλω την Αριστερά μην φανταστείτε, αυτή είναι η Αριστερά που υπερασπίζομαι εδώ και χρόνια. Τώρα το πώς διαμορφώθηκε από τα media είναι άλλο κεφάλαιο, αλλά στην ουσία η θέση μου είναι ξεκάθαρη. Υπερασπίζομαι την Αριστερά, ψάχνω το παρελθόν της και όπου το πράγμα ξεκαθαρίζει, χαίρομαι και είμαι περήφανος. Ευχαριστώ.»
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...