ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΝΑΣΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ TROKTIKOU

Bookmark and Share

''Δεν είμαι ανήθικη'', ήταν τα πρώτα λόγια της Ζέτας Θεοδωροπούλου που μίλησε αποκλειστικά πριν λίγη ώρα στο κεντρικό δελτίο του gossip-tv ύστερα από την είδηση βόμβα που έσκασε στα δημοσιογραφικά γραφεία για την ίδια και την ήθελε να έρχεται αντιμέτωπη με την αστυνομία το περασμένο Σαββατοκύριακο στο καζίνο Λουτρακίου για προσημειωμένα χρήματα που δήθεν είχε πάρει από ''βίζιτα''. Πρόκειται για είδηση που «ανέβασε» το troktikο, για τη χορεύτρια η οποία αυτόν τον καιρό κάνει βίντεο για εκπομπή του Alter και συγκεκριμένα για την εκπομπή του Βασίλη Δρυμούση. Εμείς επικοινωνήσαμε με τη Ζέτα Θεοδωροπούλου, της οποίας το όνομα ήταν μπλεγμένο στην υπόθεση και ξεκαθάρισε τα πάντα λέγοντας: «Ύστερα από την είδηση που έφτασε στα αυτιά μου κόντεψα να κάψω όλα μου τα εγκεφαλικά κύτταρα. Έβαλα τα κλάματα, δεν ήξερα πώς να αντιδράσω. Είμαι πολύ ηθική και ποτέ δεν έχω μπλέξει σε τέτοιου είδους ιστορίες. Δεν είμαι βίζιτα γιατί αν ήμουν δεν θα έμενα με τους γονείς μου στο Πέραμα αλλά σε άλλη, πιο κοσμική περιοχή που μένουν άλλες κοπέλες. Μπορώ να σας το αποδείξω γιατί εκείνη την ημέρα ήμουν επίσημη καλεσμένη στα διαγωνισμό των Πελοποννησιακών καλλιστείων και μετά πήγα να διασκεδάσω στον Πάνο Κιάμο. Υπάρχουν και φωτογραφίες που μπορώ να το αποδείξω. Εξάλλου είμαι μόλις 24 χρόνων και δεν επιτρέπεται να μπω στο καζίνο.'' Με αυτά τα λόγια η Ζέτα Θεοδωροπούλου ξεκαθάρισε την κατάσταση.

ΠΗΓΗ:WWW.GOOSSIP-TV.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...