ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ

Του Σταύρου Μαρίνη Καμιά μήνυση δεν μου έχει κοινοποιηθεί από καμιά αρμόδια αρχή. Από blog πληροφορηθήκαμε ότι έχω μηνυθεί από τον πρώην εργοδότη μου Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Δεν θέλω να πιστέψω ότι η είδηση είναι αληθινή. Αναμένω με ανυπομονησία την μήνυση εάν και εφόσον έχει γίνει. Φαντάζομαι θα εξηγεί και τους λόγους. Παρακολουθώ τώρα στην τηλεόραση τον ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΥΠΟ και σκέφτομαι πόσα ξενύχτια έχω κάνει για τις εκπομπές του Μάκη. Ως μέλος της δημοσιογραφικής του ομάδας "περπάτησα" και ανδρώθηκα δημοσιογραφικά δίπλα του. Εάν ήθελε να κάνει μήνυση ή να διαμαρτυρηθεί για κάτι έχει το τηλέφωνο μου όπως φυσικά και οι συνεργάτες του. Θα μπορούσε να το δώσει φαντάζομαι και στις αρμόδιες αρχές που φέρεται ότι κατέφυγε εναντίον του blog μας. Χωρίς να αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κάνει μια τέτοια κίνηση που τον ΜΕΙΩΝΕΙ ως Προσωπικότητα στα μάτια των "οπαδών" του και όχι μόνο αναμένω και θα επιδιώξω να μάθω από τον ίδιο τι ακριβώς έχει συμβεί. Μέχρι τότε εάν οι αρχές δυσκολεύονται στον εντοπισμό μου αρκεί ένα τηλεφώνημά και θα παρουσιαστώ όπου χρειαστεί. Δεν είμαι ΑΝΩΝΥΜΟΣ και ποτέ δεν έκρυψα ότι το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ είναι το blog μου. ΥΓ1 Ευχαριστώ τους επώνυμους και "ανώνυμους" φίλους για το ενδιαφέρον τους. ΥΓ2 Το blog μας δεν φοβάται την ΑΛΗΘΕΙΑ ούτε κρύβεται στις "στραβές", θα παραμείνει όρθιο και θα αντιστέκεται σε μικρά ή μεγάλα συμφέροντα που θα προσπαθούν να το φιμώσουν. Η εμπιστοσύνη σας δεν είναι δυνατόν να εξαργυρωθεί ούτε με όλο το χρυσάφι του κόσμου. Όλοι να υποχωρήσουν θα είμαστε εδώ για να υπερασπιζόμαστε την Ελεύθερη Ενημέρωση πέρα και πάνω από οικονομικές ή άλλες εξαρτήσεις. ΥΓ3 Μάκη ελπίζουμε να κάνουν λάθος και να μην έχεις κάνει μήνυση στον πρώην συνεργάτη σου. Είμαι της δικής σου σχολής και δεν θα υποχωρήσω αφού δεν σε έχω αδικήσει σε καμιά περίπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...