Έλενα Παπαρίζου «Για δεύτερη φορά στη ζωή μου υποφέρω από κατάθλιψη!"


"Ύστερα από επτά ώρες φω­τογράφησης σε μια σουίτα του Vouliagmeni Suites μπο­ρείς να μάθεις πολλά πράγμα­τα για την Έλενα Παπαρίζου. Ότι έχει υψοφοβία, ότι είναι αλλεργική στους ξηρούς καρ­πούς, ότι κοιμάται το πολύ πέ­ντε ώρες την ημέρα για να μη χάνει τη μέρα, ότι γελάει πολύ δυνατά, ότι τώρα που δεν δουλεύει έχει
ξεσυνηθίσει... τα τακούνια αλλά και τον κρύο καιρό της Σουηδίας και ότι της αρέ­σει πολύ όχι απλά να μαγειρεύει καθημε­ρινά αλλά και να δημιουργεί πρωτότυπες συνταγές, όπως ένα πιάτο που είχε φτιάξει την προηγούμενη μέρα με βακαλάο, σολο­μό, αβγό και σος με άνηθο. Επίσης πάντα έχει μια ωραία ιστορία να πει. 

Πολλοί απορούν γιατί δεν προχώρησε η προσπάθειά σου να αναδειχτείς στο εξωτερικό.
Έχουμε ήδη ηχογραφήσει τρία τραγού­δια. Το ένα μάλιστα έχει γραφτεί για τον πατέρα μου. Όταν χάνεις το γονιό σου, αναγκάζεσαι να ωριμάσεις, δοκιμάζεις τις αντοχές σου. Άλλοι παθαίνουν σοβαρή κατάθλιψη και παίρνουν φάρμακα, άλλοι πάνε στον ψυχολόγο.
Εσένα πόσο κράτησε η κατάθλιψη;
Νομίζω πως ακόμη δεν την έχω ξεπερά­σει. Είναι πολύ δύσκολο να βγεις από την κατάθλιψη και αυτό το ξέρω καλά επειδή το έχω ξαναζήσει στην εφηβεία μου και χρειάστηκε να κάνω ψυχοθεραπεία. Αυ­τό που βοηθάει όμως είναι να ξέρουμε ότι θέλουμε και ότι μπορούμε να γίνου­με καλύτερα."

http://www.yupi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...