Μόνιμος κάτοικος Γλασκώβης ο Σαμαράς;




Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εφημερίδα της Σκωτίας, ο Γιώργος Σαμαράς μίλησε για την Εθνική και το όμορφο γκολ που πέτυχε κόντρα στην Λεττονία, αλλά και για το ποδοσφαιρικό μέλλον του στην Σέλτικ.

Για την εθνική δήλωσε πως: «Είναι πάντοτε ωραίο να πετυχαίνεις γκολ με την Εθνική σου ομάδα, αλλά ποτέ δεν μένω ικανοποιημένος από την εμφάνισή μου. Έχω μάθει, ακόμη και στα καλύτερά μου παιχνίδια, να κάθομαι και να τα παρακολουθώ στο video και να βλέπω τι θα μπορούσα να έχω κάνει καλύτερα. Το ίδιο κάνω και στα ματς με τη Σέλτικ και την Εθνική».

Όταν ρωτήθηκε για το πώς βλέπει την θητεία του στους πράσινους της Γλασκώβης απάντησε: «Οι συνθήκες για να δουλέψω είναι τέλειες για μένα και θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν μπορούσα να μείνω εδώ έως το τέλος της καριέρας μου. Όμως εξαρτάται από τις εμφανίσεις μου. Είναι σημαντικό να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...