Ζ. Μακρυπούλια: «Έχω καταπιεστεί αρκετά»

Από τη Μύκονο όπου βρίσκεται για τα γυρίσματα της ταινίας Αυστραλιανής παραγωγής με τίτλο "The King of Myconos" με συμπρωταγωνιστές τον Νικ Γιαννόπουλο και τον Άλεξ Δημητριάδη μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια στην εκπομπή «Καφές με την Ελένη» και σχολίασε τόσο την ταινία που πρόκειται να συμμετάσχει όσο και για την προσωπική τη ζωή. «Μου αρέσει να βλέπω τους Αυστραλούς να προσπαθούν να χορέψουν ελληνική μουσική» είπε γελώντας, τονίζοντας πως ο χορός και το τραγούδι ξεκινάνε από νωρίς το πρωί που θα καθίσει στην καρέκλα του μακιγιάζ. Η Ζέτα τόνισε ότι είναι χαρούμενη που θα παίξει στην ταινία αλλά και για την παραμονή της στη Μύκονο αφού είπε ότι ήταν ο μόνος τρόπος να επισκεφθεί το νησί των ανέμων καθώς δεν θέλει να την κυνηγούν οι φωτογράφοι. «Έχω ενοχληθεί κάποιες φορές από τους παπαράτσι» σχολίασε. «Έχω καταπιεστεί αρκετά». Μέχρι στιγμής η όμορφη ηθοποιός έχει απορρίψει πολλές επαγγελματικές προτάσεις ενώ δήλωσε με χαμόγελο ότι κατάφερε φέτος να κάνει διακοπές με τις φίλες της ύστερα από 5 χρόνια. «Ήταν λίγο δύσκολη χρονιά η περσινή, έκανα σήριαλ, ταινία, θέατρο, ξεπέρασα τα όρια μου. Δούλευα πάρα πολλές ώρες... Είμαι όμως πεισματάρα. Όταν αναλαμβάνω κάτι, θέλω να το φέρω εις πέρας. Η δουλειά μας δεν είναι μόνο φώτα και γκλάμουρ, είμαστε εργάτες, δεν έχουμε ούτε ρεπό». Σε ερώτηση του δημοσιογράφου Γιάννη Χατζηγεωργίου για το αν οι φίλες της είναι σημαντικότερες από τους έρωτές της εκείνη απάντησε δίχως να κομπιάσει καταφατικά. Άλλωστε από όταν χώρισε με τον Αντώνη Ρέμο δεν έχει παραδεχθεί κάμια σ΄χεση από αυτές που της προσάπτουν. WWW.STIFORA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...