TI ΔΗΛΩΣΕ Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΟ ΤΗΣ;

H Aγγελική Νικολούλη μετακόμισε σε καινούργιο σπίτι στην Πολιτεία και μετά τον πρόσφατο χωρισμό της , δηλώνει ότι "είμαι μόνη σαν την καλαμιά στον κάμπο που συνήθιζε να λέει και η γιαγιά μου". Ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξής της λέει: "μια ζωή κοιτούσα να ικανοποιήσω τους άλλους" Το παράπονο της Αγγελικής όμως δεν έχει να κάνει και με τον μονάκριβο γιό της που σπουδάζει σκηνοθέτης στην Αμερική. Για τον Κωνσταντίνο της η Αγγελική λέει: "Μιλάμε συχνά. Θα μου άρεσε να συνεχίσει στην Αμερική , γιατί εκεί φαίνεται να δίνονται περισσότερες ευκαιρίες σε δημιουργικούς. Όλοι μου λένε "μα είναι δυνατόν να θες μακριά από σένα τον μονάκριβο γιό σου; Και τους απαντώ: "Δεν γεννήθηκε για μένα. Η ζωή του , του ανήκει!!" . Μου λείπει αλλά στη σκέψη ότι είναι καλά εκεί που είναι νιώθω όμορφα" ΠΗΓΗ: REAL NEWS ΥΓ Στη φωτό δεν είναι ο γιος της Αγγελικής Νικολούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...