Γιώργος Παπαδάκης: «Είμαι 58 ετών και είμαι ο μόνος που λέω την ηλικία μου στην τηλεόραση»

Πόσα ακόμη για την σύνταξη;


Συναντηθήκαμε στη Νέα Σμύρνη, ύστερα από δύο μήνες συνεχών τηλεφωνημάτων μέχρι να πει το «ναι». Ήταν η πρώτη συνέντευξη που θα έδινε στο ...


στο Down Town, ήρθε πριν απʼ όλους μας στη φωτογράφηση, δεν διαμαρτυρήθηκε, δεν ζήτησε να δει από πριν τις ερωτήσεις, δεν απαίτησε να του στείλουμε την τελική συνέντευξη προτού δημοσιευτεί, δεν εκνευρίστηκε ούτε μία στιγμή.


Γιατί νομίζετε ότι πετύχατε στην τηλεόραση;
Εγώ δεν νομίζω ότι έχω ικανότητες. Δεν νομίζω ότι έχω ταλέντο. Δεν νομίζω ότι έχω τις γνώσεις. Αλλά πέτυχα γιατί δεν άλλαξα τον Γιώργο Παπαδάκη. Αν δεις τους φίλους μου, αυτούς με τους οποίους μεγάλωσα στις αλάνες του Χαλανδρίου και της Αγίας Παρασκευής, που τελειώσαμε μαζί το σχολείο, που πρωτοερωτευτήκαμε, που πρωτομεθύσαμε, που πρωτοτραγουδήσαμε, θα σου πουν ότι ο Παπαδάκης αυτός δεν έχει αλλάξει καθόλου. Και γιʼ αυτό είμαι περήφανος! Δεν με άλλαξε αυτή η ρημαδιασμένη η τηλεόραση.



Είναι δυνατόν να μην καβαλήσατε ποτέ το καλάμι;

Εννοείται ότι καβάλησα το καλάμι! Είναι δυνατόν;



Πόσων χρόνων είστε;

Είμαι 58, αλλά εγώ δεν αισθάνομαι τόσο, αισθάνομαι πολύ νεότερος, ένας 25άρης. Και είμαι και ο μόνος που λέει την ηλικία του στην τηλεόραση. Γιʼ αυτόν ακριβώς το λόγο έχουν μικρύνει όλοι οι υπόλοιποι και μόνο εγώ μεγαλώνω. Άνθρωποι που με περνάνε δέκα χρόνια μου λένε «Ρε συ, έφτασες 58;». Τι να τους πω; Ένα το κρατούμενο, λοιπόν, μέχρι να πάρω σύνταξη. Το δεύτερο είναι μέχρι να κερδίσω ένα λαχείο. Το τρίτο είναι μέχρι να μου δώσετε εσείς τα λεφτά για να ζήσω τον Ιάσονα, τον Φοίβο, την Τίνα, τον Κωνσταντή. Έχω υποχρεώσεις, δεν βρήκα τίποτα έτοιμο.

http://www.yupi.gr/gossip/c14174/Giwrgos_Papadakhs.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...