"Η συνέντευξη του Σάκη Ρουβά"


"Μια ημέρα μετά την πρεμιέρα της νέας του κινηματογραφικής ταινίας «Στα άκρα», ο Σάκης Ρουβάς επισκέφτηκε το ραδιοφωνικό σταθμό 949 - όπου εδώ και μια εβδομάδα μεταδίδεται αποκλειστικά το νέο του single "Σπάσε το χρόνο" - και έδωσε συνέντευξη στο Μάκη Πουνέντη, στη δημοφιλή και...

πολυσυζητημένη ραδιοφωνική εκπομπή της Τετάρτης, που έγινε συνήθεια!

Από την πρώτη στιγμή, ο Σάκης Ρουβάς έκανε chat με τους ακροατές του σταθμού, που μέσω website είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνούν στέλνοντας μηνύματα από όλον τον κόσμο, από την Γερμανία ως την Αργεντινή!

Για τη νέα του ταινία και τον ρόλο που υποδύεται «είναι κάτι τελείως κόντρα με αυτό που είμαι» και την ηθοποιία «δεν το παίζω ηθοποιός, είμαι και αισθάνομαι ηθοποιός, από μικρό παιδί υπήρχε μέσα μου, οι γονείς μου ασχολούνταν και συνεχίζουν ερασιτεχνικά. Πριν το Alter Ego είχα πολλές προτάσεις αλλά δεν ένιωθα έτοιμος, ήθελα να μάθω πράγματα γι’ αυτήν την τέχνη πρώτα».

Για την παρουσίαση του X-Factor, «Φέτος το απολαμβάνω πολύ περισσότερο, μου κάνει πολύ κέφι, είναι σαν διάλειμμα», για τις νέες του εμφανίσεις «Θα εμφανιστώ σε ένα καινούργιο κλαμπ, κάτι σαν αυτό που έκανα πέρυσι, live club με ζωντανή μουσική, όσο για το όνομα του χώρου περιμένω τις προτάσεις σας στο website μου», αλλά και για τα γυρίσματα της επόμενης ταινίας που ξεκινούν άμεσα."
http://trelokouneli.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...