ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΣΤΟΝ ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗ

Tου Σταύρου Μαρίνη 
Μια χαρά στο ποδόσφαιρο μια πίκρα στο μπάσκετ. Όλα στην ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε αλλά μερικές φορές δεν είναι αρκετό κάτι εάν δεν έχουμε κάτι άλλο. Δεν θα σχολιάσω τίποτα από την σημερινή πλούσια επικαιρότητα. Ήδη για θέματα όπως η δίκη Γκιόλια και ότι συμβαίνει με τις έκτακτες συσκέψεις στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ έχουν αναλυθεί αρκετή ώρα πριν. Εγώ να πω μόνο ότι ο Μπόμπολας δεν πρόκειται να πουλήσει ΠΟΤΕ στον Λαυρεντιάδη την εφημερίδα και δεν γνωρίζω γιατί συνάδελφοι θεωρούν ότι μπορεί ο Θέμος να "εκβιάσει" μια τέτοια εξαγορά. Για τον Λαυρέντη Λαυρεντιάδη εμείς τα είχαμε γράψει από το καλοκαίρι τότε που ΚΑΝΕΝΑ blog ή site δεν έβλεπε κάτι για την μεγάλη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που πραγματοποίσε με την συγκατάθεση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς η alapis και η οποία του επέφερε πάνω από 500 εκ ευρώ!!! μέσα σε τρεις μόλις μέρες!!!!


Σκάνδαλο νόμιμο και με την βούλα της Επιτροπής. Είχαμε βάλει και το σύντομο περίπου 1000 λέξεις βιογραφικό του και από εκεί και πέρα δεν ξανασχοληθήκαμε μαζί του. Ο Κόκκαλης τον έβαλε και στον Ολυμπιακό και οι συνειρμοί με την περίοδο Κοσκωτά ήρθαν στο νου μόνο των αντιπάλων του. Ποιοι είναι αυτοί; Στα φάρμακα οι Γιαννακόπουλοι και στα ΜΜΕ όσοι τον βλέπουν ανταγωνιστικά. Δηλαδή ποιοι; Έξυπνοι είσαστε δεν θα σας τα πούμε όλα τώρα. Η άποψή μας για τον Λαυρεντιάδη όπως και για τους άλλους Έλληνες Επιχειρηματίες θησαυρίζουν και καταφέρνουν να πληρώνουν λιγότερους σε αναλογία πάντα φόρους από όλους εμάς. Αφεντικό δεν τον είχαμε και προσωπικά δεν τον ξέρουμε αλλά θεωρούμε ότι οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις του είναι ήδη ένας στρατός που θα κάνει τα πάντα για να μας πείσει πόσο καλός είναι. Αυτό είναι και το κακό του οπαδισμού δεν βλέπουμε ΤΙΠΟΤΑ άλλο εκτός από το συμφέρον της ομάδας μας που εάν τυγχάνει και να μας δίνει φαγητό είναι η καλύτερη και πιο ΗΘΙΚΗ στον ΚΟΣΜΟ. Το τελευταίο δεν το είπαμε στην τύχη γιατί π.χ κάποιοι που τον έβριζαν το καλοκαίρι το χειμώνα πούλησαν το 49% της εφημερίδας τους στον πιο στενό του συνεργάτη τον κ. Κυριακίδη. Εμείς θα παραμείνουμε όπως μας ξέρετε θα κάνουμε την κριτική μας και στους Βαρδινογιάννηδες και στον Κόκκαλη και στον Κοντομηνά και στον Κουρή και γενικότερα σε όποιον θεωρούμε ότι βλάπτει με ενέργειές του τα συμφέροντα του κοινωνικού συνόλου. Ελάχιστοι είμαστε και μόλις 1000 καθημερινούς επισκέπτες έχουμε. Δεν είμαστε σε καμιά περίπτωση πλούσιοι αλλά ούτε και τόσο φτωχοί ώστε να μην μπορούμε να συντηρούμε το χόμπι μας. Άλλωστε παρότι η μια απογοήτευση διαδέχεται την άλλη σε προσωπικό επίπεδο οι άνθρωποι που με στηρίζουν(ναι υπάρχουν και αυτοί μόνο που δεν έχουν λεφτά) μου λένε να μην τα παρατήσω. Τους αρέσει αυτή η διαφορετική ματιά στα γεγονότα ή μάλλον η εμμονή μου ότι υπάρχουν εκεί έξω πάρα πολλοί συμπολίτες μου που σκέφτονται όπως εγώ. Αυτοί το πιστεύουν , εγώ πάλι όχι. Θεωρώ μάλιστα απολύτως δικαιολογημένο να μην συμφωνεί ΚΑΝΕΙΣ μαζί μου. Π.χ για την ιστορία με τους Γερμανούς βλέπω μια απίστευτη βλαχιά να με περιτριγυρίζει με κείμενα που μου προκαλούν τουλάχιστον αηδία. Πολλές φορές σκέφτομαι εάν θα ήταν καλύτερο να μην γράφω κανένα κείμενο. Η έκθεση των απόψεών μου δεν νομίζω ότι μου δημιουργεί πλέον καμιά ψευδαίσθηση ότι κάποιοι ακολουθούν αυτό τον δρόμο και ειλικρινά έχω βαρεθεί να το παίζω βοσκός. Εγώ συνοδοιπόρους έψαχνα και όχι πρόβατα. Να διαφωνούν μαζί μου αλλά με επιχειρήματα και όχι κραυγές. Τι να πει κανείς για τα δεκάδες κείμενα που έχουν γράψει Αμερικανοί, Άγγλοι , ακόμα και Έλληνες κατά της πατρίδας μας η σκληρή πραγματικότητα και άσεμνη φωτογραφία του FOCUS μας πείραξε ή μήπως αρνούμαστε να δούμε μια πραγματικότητα. Και σίγουρα δεν μπορεί να μας δίνουν συνέχεια χρήματα επειδή τον 5 π.χ αιώνα τους δώσαμε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Σήμερα ποιος είναι ο πολιτισμός μας; Είμαστε εμείς άξιοι απόγονοι λαμπρών προγόνων; Καλά να περνάτε και για κάποιους που λένε ότι ξεχνάω διαπράττουν ιεροσυλία ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες ΤΙΠΟΤΑ. Λέω να κάνω ένα ταξίδι και πάντα μένω εδώ , ένα ταξίδι που θα μου δώσει δυνάμεις να συνεχίσω έναν άνισο πόλεμο που από πριν μου έχει επιφυλάξει την θέση του ηττημένου και που εγώ πάντα προσπαθώ να βγω νικητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...