Κι όμως μπορούσε!

Από Δημήτρης Τομαράς, Πολύδωρος Παπαδόπουλος | Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2010 23:41
 
Κι όμως μπορούσε!

Τελικά ο Ολυμπιακός υπερτίμησε την Μπορντό και γι' αυτό την... πάτησε! Οι Γάλλοι χωρίς να είναι καλύτεροι, κέρδισαν με 1-0 στο Καραϊσκάκη και πλέον έχουν κάνει το μεγάλο βήμα για την πρόκριση στους «8» του Τσάμπιονς Λιγκ. Δίκαια τα «ερυθρόλευκα» παράπονα για την φάση του 94'!
  ΜΙΚΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ

Απίστευτη εικόνα!
21.46 Οι Γάλλοι οπαδοί έχουν μείνει αποσβολωμένοι! Αδυνατούν να καταλάβουν το τι συμβαίνει μέσα σ' ένα γήπεδο που φλέγεται και χειροκροτεί.

21.45 Όσοι έχουν μαζί τους κάμερες και κινητά δεν σταματάνε να τραβούν τον κόσμο του Ολυμπιακού που τα σημαιάκια έχει φτιάξει τα δύο ανθρωπάκια αλλά και τ' όνομα του Ολυμπιακού ενώ παράλληλα φωνάζει και συνθήματα. Εκτός αυτού υπάρχει ένα μεγάλο άσπρο πανό κατά μήκος του γηπέδου με τον ύμνο του Ολυμπιακού με μεγάλα κόκκινα γράμματα.

21.44 Απίστευτη εικόνα στο γήπεδο με την σχετική χορογραφία. Το ανθρωπάκι που πανηγυρίζει και τ' όνομα του Ολυμπιακού συνθέτουν μία πολύ όμορφη και πρωτόγνωρη εικόνα που δεν περιγράφεται...

Μικρά μικρά

- Στο 33ο λεπτό του ματς οι Πλασίλ και Βέντελ τα είπαν σε έντονο ύφος επειδή ο δεύτερος δεν έδωσε την μπάλα στον πρώτο και προτίμησε να σουτάρει.

21.39 Ο ύμνος του Ολυμπιακού ακούγεται από τα μεγάφωνα και ενώ όλα είναι έτοιμα για να... κουνηθεί το σεντόνι της ΟΥΕΦΑ.

21.36 Άπαντες βρίσκονται εν αναμονή της χορογραφίας που θα γίνει στο περιθώριο του ματς.

21.32 Από τα μεγάφωνα ακούγεται ένα μήνυμα κατά του ρατσισμού στα γήπεδα.

21.31 Οι ποδοσφαιριστές των δύο αντιπάλων προσέρχονται στα αποδυτήρια για ν' αλλάξουν για το παιχνίδι.

21.30 Οι παίκτες του Ολυμπιακού καταχειροκροτούνται από τους οπαδούς τους όσο ανακοινώνεται από τα μεγάφωνα το βασικό σχήμα της ομάδας.

21.29 Ουκ ολίγες αποδοκιμασίες στο άκουσμα της αρχικής σύνθεσης της Μπορντό.

21.26 To γήπεδο έχει σχεδόν γεμίσει. Οι Γάλλοι δεν πιστεύουν σ' αυτά που βλέπουν ως προς τον παλμό του κόσμου του Ολυμπιακού.

21.23 Νέα προειδοποίηση προς τον κόσμο από τα μεγάφωνα του γηπέδου.

21.22 Πηγαδάκι από τους βασικούς παίκτες της Μπορντό, που προφανώς αναφέρονται στο ματς.

21.17 Η μουσική υπόκρουση εξακολουθεί να υπάρχει στο φαληρικό γήπεδο.

21.14 Εντυπωσιασμένος ο κόσμος του Ολυμπιακού από το πόσο αθλητικοί είναι οι παίκτες της Μπορντό.

21.11 Και οι δύο ομάδες κάνουν ασκήσεις. Άλλοι παίκτες κάνουν με την μπάλα και άλλοι διατατικές.

21.08 Αμέσως μετά ακολουθούν οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού εισέρχονται στον αγωνιστικό χώρο για να γνωρίσουν την αποθέωση ενώ ο φίλαθλος κόσμος τους ζητά επιτακτικά νίκη σε βάρος της Μπορντό.

21.07 Ήρθε η ώρα των παικτών της Μπορντό που γιουχάρονται έντονα.

21.05 Μεγάλο το ενδιαφέρον των Γάλλων για τον αγώνα, όπως αποτυπώνεται τόσο από την παρουσία αρκετών εκπροσώπων του Τύπου στο γήπεδο αλλά και από την προβολή του ματς μέσω των ΜΜΕ στο διαδίκτυο.

21.04 Φανατισμένος και ο κόσμος της Μπορντό, που φωνάζει τραγούδια και συνθήματα.

21.02 Για άλλη μία φορά στο περιθώριο του σημερινού αγώνα ακούγονται ξένα ροκ κομμάτια.

21.01 Μπαίνουν οι γκολκίπερ της Μπορντό και αποδοκιμάζονται έντονα.

21.00 Γίνονται συστάσεις προς τον κόσμο του Ολυμπιακού από τα μεγάφωνα. Είναι η δεύτερη φορά που γίνεται αυτό απόψε.

20.56 Γίνεται η ανάρτηση των πρώτων πανό από τους Γάλλους και ακούγονται οι πρώτες φωνές και οι αποδοκιμασίες προς τον κόσμο του Ολυμπιακού.

20.55 Εισέρχεται στον αγωνιστικό χώρο για ζέσταμα ο Νικοπολίδης και αποθεώνεται από τον κόσμο.

20.50 Πολλά τα πανό αλλά και οι σημαίες και σήμερα στο Καραισκάκη.

20.45 Η ατμόσφαιρα όσο περνάει η ώρα γίνεται όλο και πιο καυτή. Η Θύρα 7 έχει αρχίσει για τα καλά τα συνθήματα.

Οι ενδεκάδες στα χέρια μας:

Ολυμπιακός:
Νικοπολίδης, Μέλμπεργκ, Στολτίδης, Μπράβο, Ντάτολο, Παπαδόπουλος, Μήτρογλου, Μαρέσκα, Λεντέσμα, Λούα Λούα, Τοροσίδης.
Μπορντό:
Καρασό, Σιανί, Φερνάντο, Γκουρκίφ, Βέντελ, Πλασίλ, Σαλμέ, Σανέ, Πλανούς, Τρεμουλινάς, Σαμάκ.
*Από νωρίς πολύς κόσμος γύρω από το Φαληρικό γήπεδο ζει με την δική αγωνία μερικές ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα.

* Ρυθμίζονται και οι τελευταίες λεπτομέρειες για την εντυπωσιακή χορογραφία που θα... καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου λίγο πριν την πρώτη σέντρα. Χορογραφία που έχει σαν βασικό θέμα τον ύμνο του Ολυμπιακού!

* Στις 19.45 μ.μ. κάνουν την εμφάνιση τους οι πρώτοι οπαδοί της Μπορντό που αποδοκιμάζονται από τους φίλους των γηπεδούχων. Στον αγωνιστικό χώρο βρίσκονται και οι παίκτες της Μπορντό, Ενρίκε, Φερνάντο και Βέντελ είναι οι πρώτοι, και ακολουθούν οι Καβενάγκι, Πλασέντε και Πλανούς.

*Στις 20.09 μ.μ. βγήκαν οι παίκτες του Ολυμπιακού στον αγωνιστικό χώρο του Καραϊσκάκη για μια πρώτη αναγνωριστική βόλτα, με τους φίλους της ομάδας που ήταν κυρίως μαζεμένοι στην Θύρα 7 να τους αποθεώνουν ζητώντας την νίκη επί της Μπορντό!

* Στις 20.17 βγαίνουν και οι διαιτητές για να κάνουν την βόλτα τους στον αγωνιστικό χώρο.

- Στο match programme του αγώνα μιλάει ο Χεσούς Ντάτολο. Για την επιλογή του να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό (ως δανεικός από τη Νάπολι) τόνισε: "Όταν ήμουν στη Νάπολι άλλες φορές έπαιζα και άλλες όχι. Στον Ολυμπιακό ήρθα γιατί είναι η μεγαλύτερη ομάδα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς και αποτελεί μία καλή ευκαιρία για εμένα, καθώς ήθελα να αγωνιστώ σε μία ομάδα που πάντα έχει στόχο να κερδίζει".

Για τις πρώτες εντυπώσεις του από την ομάδα και την Ελλάδα: "Δεν μπορώ να πω πολλά για την χώρα γιατί έχω πολύ λίγο χρόνο που είμαι εδώ. Είμαι όλη μέρα με τους συμπαίκτες μου, είναι πολύ καλά παιδιά και είμαι πολύ ευτυχισμένος που είμαι εδώ. Ο κόσμος του Ολυμπιακού μου έχει φερθεί πολύ καλά. Είναι μία μεγάλη ομάδα με μεγάλους παίκτες, υψηλού επιπέδου".

Για το Ντάτολο ως ποδοσφαιριστή και ως άνθρωπο: "Εγώ ζω για το ποδόσφαιρο. Προπονούμαι κάθε μέρα όπως κάθε επαγγελματίας. Έχω αγωνιστεί σε μεγάλες ομάδες όπως την Μπόκα, τη Νάπολι και τώρα τον Ολυμπιακό, ομάδες οι οποίες έχουν πολλές απαιτήσεις από τους ποδοσφαιριστές. Οπότε, προσπαθώ να δίνω το εκατό τοις εκατό του εαυτού μου, τόσο στην προπόνηση όσο και στα παιχνίδια για να μπορώ να ανταποκριθώ.

Κατά τα άλλα, είμαι ένας ήρεμος άνθρωπος. Προσπαθώ να είμαι επαγγελματίας και όπως είπα, ζω για το ποδόσφαιρο, το οποίο σημαίνει ότι και έξω από το γήπεδο πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου. Από την άλλη, μου αρέσει να περνάω καλά. Η Αθήνα έχει πολλά πράγματα να κάνεις και να επισκεφθείς. Θέλω να μάθω για την πόλη, αλλά και την κουλτούρα".

Τους στόχους του: "Κοιτάξτε, τώρα βρίσκομαι εδώ και πάνω από όλα ευχαριστώ τον Θεό που μπορώ και να συνεχίζω την καριέρα μου. Θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω σημαντικά πράγματα. Έχω συνηθίσει να μαθαίνω πράγματα συνέχεια από τη θητεία μου στην Μπόκα και τη Νάπολι. Ήρθα εδώ για να βοηθήσω την ομάδα και να προσπαθήσω να κερδίσω τα πάντα, αυτός είναι ο στόχος μου".

Για το πρώτου ματς στο Τσάμπιονς Λιγκ: "Εγώ το μόνο που θέλω είναι να παίξω και να κερδίσουμε. Δεν μας ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Δεν φτάνει απλώς να παίζεις για να κερδίζεις, είτε είναι ο τελικός του Κυπέλλου Ευρώπης, είτε του Κόπα Λιμπερταδόρες, είτε ο τελικός του Μουντιάλ. Εμένα μ' ενδιαφέρει μόνο η νίκη. Ξέρω φυσικά ότι είναι μία μεγάλη εμπειρία για μένα, αλλά το σημαντικό είναι να κερδίσουμε αλλά και να τιμήσουμε την φανέλα που φοράμε".

- Η στήλη "πάσες" έχει τον Όλαφ Μέλμπεργκ. Πιο συγκεκριμένα:

Αγαπημένη ταινία: Δεν μου έρχεται κάποια συγκεκριμένη, αυτή την στιγμή.

Αγαπημένο φαγητό: Πολλά. Μου αρέσει γενικά το φαγητό και το κρασί.
Αγαπημένη πόλη/χώρα: Η Σανταντέρ, το Μπέρμιγχαμ, το Τορίνο, η Αθήνα, η Στοκχόλμη. Παντού ήμουν καλά.
Παρατσούκλι: Όλε, Όλι, Μέλλις, Μέλλαν, Μελ και πολλά άλλα...
Αγαπημένη ηλεκτρονική συσκευή: Το i-phone
Αγαπημένο τραγούδι: Αλλάζει κάθε εβδομάδα... Αυτή τη στιγμή μου αρέσει το Γκλόρια του Μάντο Ντιάο.
Σημαντικότερη στιγμή στην καριέρα μου: Το 5-1 εναντίον της Μπέρμιγχαμ Σίτι στο τελευταίο μου ντέρμπι με την Άστον Βίλα το 2008.
Σημαντικότερο γκολ στην καριέρα μου: Το δεύτερο γκολ εναντίον της Μίντλεσμπρο την τελευταία μου χρονιά με την Άστον Βίλα (3-0 εκτός έδρας - 24 Νοεμβρίου 2007).
Αγαπημένο πρόσωπο στη ζωή μου: -
Η Ελλάδα με μία λέξη: Ζεστή
Γούρι: -
Αγαπημένο αυτοκίνητο: Πολλά, μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα.
Αγαπημένο στοιχείο στο παιχνίδι μου: -
Στον ελεύθερό μου χρόνο: -
Αν δεν ήμουν ποδοσφαιριστής: Πραγματικά δεν ξέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...