Μέγκαν Φοξ: "Έχω κοιμηθεί μόνο με δύο"


Αυτό μαζί με το ότι "σιχαίνεται την ιδέα του one-night stand" δηλώνει μία από τις αδιαμφισβήτητα πιο σέξι γυναίκες στον κόσμο κάνοντας τα απανταχού αρσενικά που θα έλιωναν μόνο με ένα νεύμα της, να αναρωτιούνται.
Η αλήθεια όμως, είναι ότι όπως φαίνεται, η δημόσια εικόνα της Μέγκαν Φοξ (Megan Fox) που την παρουσιάζει ως άγρια "αντροφάγο", δεν συμφωνεί καθόλου με την πραγματικότητα της προσωπικής της ζωής...


Σε μια εκ βαθέων συνέντευξη που έδωσε η 23χρονη ηθοποιός στη Βρετανική έκδοση του περιοδικού "Harper's Bazzar" αποκαλύπτει ότι η ιδέα και μόνο ενός one-night stand την αρρωσταίνει και επιμένει ότι έχει κοιμηθεί μόνο με δύο άντρες στη ζωή της.
Εκτός από τον τωρινό σύντροφό της, τον πρώην πρωταγωνιστή της παλιότερης επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς "Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς" Μπράιαν Όστιν Γκριν (Brian Austin Green) δηλαδή, η Φοξ λέει ότι ο μόνος άντρας στο κρεβάτι της ήταν ο αγαπημένος της στο σχολείο.
"Σε όλη τη ζωή μου, έχω κοιμηθεί με δύο μόνο άντρες: Τον αγαπημένο μου στο σχολείο και τον Μπράιαν", λέει συγκεκριμένα και συνεχίζει, "Δεν μπορώ να κάνω σεξ με κάποιοn που δεν αγαπώ. Ποτέ. Η ιδέα και μόνο με αηδιάζει. Δεν έχω καν πλησιάσει σε αυτό που λένε σχέση μιας νύχτας".
Η πρωταγωνίστρια της ταινίας "Transformers", η οποία αυτή την εποχή φιγουράρει σε τεράστιες γιγαντοαφίσες σε όλο τον κόσμο ως βασικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας για τις σειρές Emporio Armani Underwear and Jeans campaign, αποκαλύπτει ότι ζει μια πολύ ήσυχη ζωή μαζί με τον Μπράιαν.
Ζουν μαζί σε ένα ράντσο αρκετών στρεμμάτων στην περιοχή του Λος Άντζελες, ανατρέφοντας μαζί τον 8χρονο γιο του Γκριν, Κάσιους (Kassius). Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που όπως επισημαίνει η ίδια, ο Τύπος φαίνεται να παραβλέπει.
Και εξήγησε: "Είμαι μια θετή μητέρα με όλη τη σημασία της λέξης. Μεγαλώνω τον Κάσιους από τότε που ήταν τριών χρονών και εκείνος δεν έχει καμία ανάμνηση στη ζωή του χωρίς εμένα.
"Για κάποιον λόγο, κανείς δεν θέλει να με δει με αυτό τον τρόπο. Όμως, είμαι υπεύθυνη για εκείνον και ποτέ δεν δυσανασχέτησα γι' αυτό, από τις ιστορίες που του διαβάζω το βράδυ, μέχρι τους σχολικούς αγώνες".
Πρόλ' αυτά, η Μέγκαν παραδέχεται ότι εκείνη φταίει για την εικόνα που τα μίντια έχουν για εκείνη: "Το πράγμα για το οποίο έχω μετανιώσει περισσότερο στη ζωή μου είναι ότι βοήθησα τα ΜΜΕ να με μετατρέψουν σε χαρακτήρα καρτούν. Δεν μετανιώνω για αυτό που έγινε ακριβώς, αλλά για το πώς εγώ το αντιμετώπισα".
Το Φθινόπωρο βγαίνει στους κινηματογράφους η τελευταία της ταινία με τίτλο "Jonah Hex" στην οποία πρωταγωνιστούν επίσης ο Τζος Μπρόλιν (Josh Brolin) και ο Μάικλ Φαμπέντερ (Michael Fassbender). Εκεί πρόκειται να τη δούμε και στην πρώτη της σκηνή σεξ, την οποία όμως βιάζεται να υποβιβάσει.
Λέει συγκεκριμένα: "Φορούσα τα εσώρουχά μου και καλύμματα σιλικόνης στο στήθος μου. Τα μέρη του σώματός μου είναι το μόνο που μου έχει μείνει μόνο δικό μου -όλα τα υπόλοιπα ανήκουν στον κόσμο".
Στο αφιέρωμα του "Harper’s Bazaar" την επιμέλεια της φωτογράφησης υπογράφει η στυλίστρια Σοφία Νεοφίτου-Αποστόλου (Sophia Neophitou-Apostolou) και περιλαμβάνει διάφορα ρούχα, από σοφιστικέ μέχρι ιδιαίτερα σέξι.
Η ίδια παραδέχεται ότι η προσωπική της αίσθηση του στυλ είναι κάπως πιο χαμηλού προφίλ, παρόλο που θαυμάζει αυτή άλλων διασήμων, όπως της Ριάνα (Rihanna), για παράδειγμα.
"Θα μου άρεσε να είμαι σαν τη Ριάνα και να πηγαίνω για μπέργκερ φορώντας δωδεκάποντες γόβες και μίνι. Είναι αξιοθαύμαστο. Αλλά, μάλλον μου λείπει το κίνητρο".
Πρωταγωνιστώντας δίπλα στον Μίκι Ρουρκ (Mickey Rourke) σε ένα καινούριο, πιο σοβαρό φιλμ με τίτλο "Passion Play" και καθώς ετοιμάζεται για την Τρίτη συνέχεια των "Transformers", η Φοξ λέει ότι ανυπομονεί για τα επόμενα, πιο δημιουργικά βήματα στην καριέρα της.
"Πραγματικά το θέμα μου είναι να διαβάσω κάτι και να το αγαπήσω. Δεν έχει να κάνει με χρήματα και επιτυχίες. Εντάξει, είμαι δεμένη με μια τέτοια παραγωγή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιπες δουλειές μου δεν μπορούν να είναι για αυτό που αγαπώ", εξηγεί και κλείνει ως εξής: "Από εδώ και πέρα, θέλω να κάνω ταινίες στις οποίες θα μου αρέσει να βλέπω τον εαυτό μου".

womenonly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...