ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ

Μαγκιά είναι να παραδέχεσαι τα λάθη σου και να ξέρεις να αντιμετωπίζεις όσους έστω και ενοχλητικούς προσπαθούν να σε βγάλουν από την ηρεμία σου. Εάν γουστάρεις τόσο πολύ την ηρεμία σου ή την κατάσταση τέλοσπάντων που βρίσκεσαι και σνομπάρεις τόσο πολύ ανθρώπους που αποδεδειγμένα σε αγαπάνε σίγουρα έχεις χάσει όχι το μέτρο αλλά το δικαίωμα να δεις αισιόδοξα το αύριο. Μέρες τώρα ακούω (γιατί έχω αυτιά παντού) ψιθύρους και ηλιθιότητες που δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα.


Το ότι δεν γράφω αυτή την περίοδο δεν σημαίνει και ότι δεν ζω και κυρίως δεν αντιλαμβάνομαι τι γίνεται. Υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι που έχω να δω και να μιλήσω πολύ καιρό μαζί τους και αυτό δεν είναι δική μου επιλογή αλλά συνθηκών που είναι πάνω από τις δυνάμεις μου. Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να αλλάξω για κανέναν που θα προτιμούσε να είμαι της σειράς και κυρίως ευκολόπιστος στις ασυναρτησίες που λέει!!! Χρόνια τώρα το μόνο πράγμα που φυλάω είναι η διαφορετικότητα από έναν όχλο που κινείται ανάλογα με τους οικονομικά ισχυρούς και το προσωπικό συμφέρον. Δεν γίνεται να συμφωνήσω όταν ΔΙΑΦΩΝΩ και σε καμιά περίπτωση δεν αποποιούμε τις δικές μου ευθύνες όταν υπάρχουν. Όμως όσο δύσκολο είναι για κάποιους να δώσουν εξηγήσεις άλλο τόσο είναι για μένα δύσκολο να αποκρύψω την απέχθειά μου για όσα συμβαίνουν και πέφτουν στην αντίληψή μου. Δεν με αφορούν οι επισκέψεις σε κανένα μου blog όσο μένετε θαυμαστές του φθηνού και του χυδαίου. Και για αυτό οι αναρτήσεις τέτοιου είδους μπορεί να δίνουν δεκάδες κλικ στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Θα ήθελα να σεβαστείτε την τρέχουσα κατάσταση και να φανείτε τουλάχιστον μετριοπαθείς σε χαρακτηρισμούς που με προκαλούν να αρχίσω εκ νέου να σας συστήνομαι. Έπρεπε να με ξέρετε και να γνωρίζετε ότι δεν ΥΠΟΧΩΡΩ. Χάνω αλλά δεν υποχωρώ και αυτό θα ήθελα να το βάλουν καλά στο μυαλουδάκι τους κάτι ανώρυμα και παντελώς ανίκανα να αντιληφθούν την ΑΛΗΘΕΙΑ πλασματάκια. Αυτό το κείμενο βασικά είναι η προειδοποίηση για ότι θα ακολουθήσει. Καμιά αδυναμία, καμιά εξάρτηση και κυρίως με καθαρό βλέμμα θα προχωρήσει όσο μπορεί αυτό το blog γιατί με το ζόρι δεν γίνεται και κυρίως με φιλίες που δεν μας αρμόζουν.
ΣΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...