Κωνσταντίνα Παγκοζίδη Η κόρη του Λευτέρη Πανταζή ζει πλέον στο Μαϊάμι!


«Οι γονείς μου ήταν φοβισμένοι όπως κι εγώ. Στη μέση του ταξιδιού άρχισα να σκέφτομαι ότι ίσως ήταν καλύτερα να γυρίσω πίσω. Από την άλλη όμως, όλη μου τη ζωή ήμουν με τους ίδιους ανθρώπους. Κατά βάθος μου άρεσε που θα έφευγα μακριά» θυμάται η Κωνσταντίνα και παραδέ­χεται πως όλες οι «δεύτερες» σκέψεις χάθηκαν όταν....


έφτασε στο πανεπιστή­μιο. «Ήμουν τόσο ευτυχισμένη! Θα γινόμουν επιτέλους ηθοποιός. Δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου. Το θέατρο είναι το μόνο πράγμα που με κάνει ευτυχισμένη».



Η Κωνσταντίνα έχει μαζί της «μια φωτογραφία της μητέρας μου και μια του πατέρα μου, καθώς και CDs με τραγούδια του, με κάνουν να αισθάνο­μαι ότι είναι συνέχεια κοντά μου» και η μαμά της συγκινείται διαπιστώνοντας ότι το κοριτσάκι της μεγάλωσε. «Όταν χώρισα με τον πατέρα της, η Κωνστα­ντίνα ήταν 5 ετών. Αρχικά αποφασί­σαμε να της πούμε ότι ο μπαμπάς της θα έφευγε για ταξίδι. Κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί της υπενθύμιζα να τον παίρ­νει τηλέφωνο. Και ο Λευτέρης όμως ήταν ανέκαθεν πολύ καλός πατέρας. Η Κωνσταντίνα έμαθε ότι χωρίσαμε με τον πατέρα της ύστερα από μερικά χρόνια από τα παιδιά στο σχολείο. Παρ’ όλα αυτά, επειδή δεν ήθελε να με φέρει σε δύσκολη θέση, μου το ανέφερε για πρώτη φορά όταν ήταν 12 χρόνων. Σαν χτες μου φαίνονται όλα αυτά».
yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...