Επιστολή Ρουσόπουλου πρoς την Εθνική Αντιπροσωπεία σχετικά με τη σημερινή ψηφοφορία

ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΠΑΔΟ ΤΗΣ ΝΔ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΝ
"Αξιότιμοι,
Κύριε Πρόεδρε, Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές.
Σύμφωνα με τις δυνατότητες που μου παρέχει το άρθρο 155/3 του Κανονισμού
της Βουλής, αποφάσισα μετά από πολλή σκέψη αντί να παραστώ στη σημερινή
συνεδρίαση να σας αποστείλω αυτήν την επιστολή...




Είναι αυτονόητος ο σεβασμός μου στο Κοινοβούλιο. Πιστεύω όμως βαθύτατα ότι η
σημερινή διαδικασία δεν οδηγείται από την αναζήτηση της αλήθειας και την απόδοση
δικαιοσύνης. Φαίνεται ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια ήδη ειλημμένη πολιτική
απόφαση.
Σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας διερεύνησης της υπόθεσης (Ολομέλεια Οκτώβριος
2008, πρώτη Εξεταστική Επιτροπή Δεκέμβριος 2008, δεύτερη Εξεταστική Επιτροπή
Μάιος 2010) ήμουν παρών και ανέπτυξα αναλυτικά τα αληθή γεγονότα, τα
επιχειρήματα και τη θέση μου πάνω στο ζήτημα.
Στην εποχή μας όμως, λίγοι είναι πρόθυμοι να ακούσουν και να ακολουθήσουν τον
βασανιστικό δρόμο αναζήτησης της αλήθειας.
Οι αφορισμοί, οι γενικότητες και τα στερεότυπα που δημιουργήθηκαν σ’ αυτήν την
υπόθεση, κυριαρχούν πέρα από το δίκαιο και το άδικο.
Με σεβασμό στο αποτέλεσμα της σημερινή διαδικασίας, σας γνωστοποιώ ότι θα
επιδιώξω με όλα τα νόμιμα μέσα, ως το τέλος, τη δικαίωσή μου.
Το ήθος και η αξιοπρέπειά μου, ορίζουν το δρόμο αυτής της επιδίωξης, όσο μακρύς
και αν είναι.
Με εκτίμηση,
Θεόδωρος Βασιλείου Ρουσόπουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...