Η Αθηνά Οικονομάκου και οι πρώην της

Η Αθηνά Οικονομάκου έδωσε συνέντευξη σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό και μίλησε για την «Ζωή της Άλλης» αλλά και για τις σχέσεις που τις προσάπτουν με κάθε συμπρωταγωνιστή της.

-Σε στενοχωρούν δημοσιεύματα που αναφέρονται σε κατά καιρούς σχέσεις σου με συμπρωταγωνιστές σου;
 
Στενοχωριέμαι με όλα αυτά, γιατί νιώθω αδύναμη και τις περισσότερες φορές δεν ξέρω πώς να προστατεύσω τον εαυτό μου. Κάποιες φορές έχω έρθει σε τόσο άβολη θέση που είπα «ήμαρτον πια!», γράφονται πράγματα για μένα που είναι σενάρια επι­στημονικής φαντασίας.

-Αναφέρεσαι σε όλα αυτά που αφορούσαν τη σχέση σου με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη;

Και όχι μόνο με τον Παναγιώτη. Μου έχουν χρεώσει ως «σχέσεις» μου πέντε φίλους μου μέσα σε ένα χρόνο, πράγμα το οποίο είναι ανέφικτο για μένα που θέλω να κάνω μόνο μακροχρόνιες σχέσεις. Συνήθως την «καινούργια μου σχέση» τη μαθαίνω από τα περιοδικά ή την τηλεόραση.

-Η σχέση σου με τον Παναγιώτη είναι φιλική;

Φυσικά και είναι φιλική. Μιλάμε, έχουμε επικοινωνία, έχουμε πολύ καλή σχέση, ποτέ δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα μεταξύ μας, αλλά ως εκεί.

-Τα ίδια είχαν γραφτεί και για τη σχέση σου με τον Όθωνα Μεταξά. Ότι είστε ζευγάρι.

Με κουράζουν όλα αυτά. Εγώ δεν πρόκειται να διαψεύσω, ούτε να επιβεβαιώσω τίποτα. Δεν έχω μιλήσει ποτέ γι’ αυτά τα θέματα, ό,τι θέλει ο καθένας μπορεί να λέει και να νομίζει ό,τι θέλει. Το τι είναι ακριβές, τι όχι και τι είναι αναληθές, μόνο εγώ και τα άτομα που ήμασταν μαζί το ξέρουν. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει όλος ο κόσμος για την προσωπική μου ζωή.

ΠΗΓΗ: Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...