Η Σόφη Πασχάλη αποκαλύπτεται

Η sexy γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη αποτελεί πλέον κομμάτι της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας, όμως η εικόνα που παρουσιάζει μέσα από το γυαλί ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Η Σόφη δηλώνει αρκετά ευαίσθητη ως άνθρωπος. Μιλώντας στο περιοδικό «OK!», αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή, ενώ ξεκαθάρισε πως ζητάει αγάπη και όχι δημοσιότητα…

Αυτό το διάστημα δηλώνει ελεύθερη και ωραία. Δεν θέλει σχέση το κορίτσι, γιατί θέλει να τα βρει με τον εαυτό της πρώτα.

«Είμαι μόνη μου εδώ και πολλούς μήνες. Θέλω πρώτα να τα βρω μ’ εμένα και μετά να προσπαθήσω να τα βρω και μ’ άλλον άνθρωπο. Δεν είμαι έτοιμη ακόμη να μπω στη διαδικασία μιας σχέσης. Στις απότομες αλλαγές χρειάζομαι χρόνο. Θέλω και τώρα, λοιπόν, τον χρόνο μου».

Όσο για το γεγονός ότι κάποτε υπήρξε παντρεμένη και πολύ σύντομα χώρισε, τι έχει να πει;
«Ήμουν παντρεμένη από τα είκοσι τρία μέχρι τα είκοσι οκτώ μου. Παντρεύτηκα μικρή, γιατί όλοι οι αθλητές θεωρούμε τη συντροφικότητα πολύ σημαντική. Έτσι, όταν θεώρησα ότι βρήκα τον άνθρωπο που θα δημιουργήσω μαζί του οικογένεια – προέρχομαι από πολύ δεμένη οικογένεια και έχω ψηλά τον πήχη στα θέματα αγάπης και συντροφικότητας– μ’ ευκολία παράτησα τη δουλειά που έκανα στο Τempo, γιατί ο σύντροφός μου δεν ήθελε να έχω πάρε δώσε με τον κόσμο της τηλεόρασης, και εκείνο το διάστημα αποφάσισα να σπουδάσω δημοσιογραφία».

Όσο για το διαζύγιο και τις επιπτώσεις του, η Σόφη εξήγησε: «Γενικά για μένα κάθε σχέση που τελειώνει - και σου θυμίζω ότι είχα πάντα μακροχρόνιες σχέσεις- μου παίρνει χρόνο για να την ξεπεράσω, μια και ο σύντροφός μου είναι και ο κολλητός μου φίλος. Ξαφνικά λοιπόν βρέθηκα μόνη, να έχω απέναντι γονείς και συγγενείς και από τις δύο πλευρές, στους οποίους έπρεπε να εξηγήσω, γιατί δεν «παλεύεται» άλλο η ιστορία του γάμου μου. Ένιωθα, όμως, ότι έπρεπε να προχωρήσω. Είχα όνειρα για τη ζωή μου, ήθελα να έχω έναν λόγο για να ξυπνάω το πρωί».

Ελεύθερη και ωραία η Σόφη, όμως, για να την κερδίσει κανείς, πρέπει να της εμπνέει εμπιστοσύνη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...