Τι Μαϊάμι, τι Μπραχάμι!...

Του Κοσμά Βίδου
Τα μαύρα μεσάνυχτα αναβίωσαν , μέρα μεσημέρι: η «ελληνίς Οπρα» Τατιάνα Στεφανίδου, ντυμένη και βαμμένη σαν να επρόκειτο να βγει στην πίστα- σε αντίθεση με την original Οπρα Γουίνφρεϊ η οποία εμφανίζεται πάντα απλά ντυμένη- βγήκε στο στούντιο για το πρώτο «Αξίζει να το ζεις». Αυτή τη φορά όχι από τη...

...συχνότητα του Αntenna που «την έπαιξε μπαμπέσικα» στην... απονήρευτη παρουσιάστρια, αφήνοντάς την, τελευταία στιγμή, χωρίς δουλειά, αλλά από το φιλόξενο κανάλι του Σταμάτη Μαλέλη. Ο οποίος έσπευσε να τη γλιτώσει από την ανεργία, δίνοντάς της την ευκαιρία να ξαναβγεί στο γυαλί. Καλεσμένοι, στην πρεμιέρα της στο Star, δύο σταρ της μεταμεσονύκτιας μπουζουκοκατάνυξης: ο Νίκος Κουρκούλης και η σύζυγός του Κέλλυ Κελεκίδου, αοιδοί ποντιακής καταγωγής.

Τη συνέντευξη των οποίων το κανάλι διαφήμιζε με σποτάκι που παρέπεμπε σε εμφάνιση των Αντζελίνα Τζολί και Μπραντ Πιτ. «Μr and Μrs Κourkoulis» ανακοίνωνε ο εκφωνητής (κατά το «Μr and Μrs Smith», την ταινία όπου πλέχτηκε το ειδύλλιο των χολιγουντιανών σταρ), ενώ οι εν Ελλάδι Πιτ- Τζολί (τρομάρα τους) πρόβαλαν αγέρωχοι, ατσαλάκωτοι, «καλογυαλισμένοι», σπρώχνοντας το καροτσάκι με το νεογέννητο βρέφος τους. Τι Μαϊάμι, τι Μπραχάμι!

Μεγάλη η οικειότητα ανάμεσα στην παρουσιάστρια και στους καλεσμένους της. Τόσο μεγάλη που απορούσες τι τους ήθελαν τους τηλεθεατές, όταν μόνοι τους περνούσαν τόσο ωραία, τόσο «έξω καρδιά». Και όταν ήταν αποφασισμένοι να πουν πράγματα τα οποία, αν έχεις τους στοιχειώδεις τρόπους, δεν τα μοιράζεσαι με τους πολλούς - για να μην πω ότι δεν τα μοιράζεσαι ούτε με τους κολλητούς σου. Δεν περιμέναμε βεβαίως να συζητήσουν για τη γενοκτονία του ποντιακού ελληνισμού, ή για την οικονομική κρίση και τον αντίκτυπό της στα κοσμικά κέντρα- ξενυχτάδικα, όπου η Ελλάδα αναστενάζει («σκασμένη»από το κακής ποιότητας φαγητό) και μπεκροπίνει.

Ούτε όμως περιμέναμε να ακούσουμε κάτι τόσο φτηνό και αηδιαστικό όσο αυτό που ακούσαμε να διηγείται πασίχαρο το ζεύγος: πως, όταν «έσπασαν τα νερά» της εγκύου Κελεκίδου ο Κουρκούλης τα δοκίμασε (ναι!) για να διαπιστώσει ότι πράγματι είχε φθάσει η ώρα. Τα γεύτηκε και αποφάνθηκε, όπως αποκάλυψε σκασμένος στα γέλια, ότι είχαν γεύση ροδόνερου.

Πώς αντέδρασε η Στεφανίδου στη... splatter εξομολόγηση; Εσκασε με τη σειρά της στα γέλια, με την Κελεκίδου να την ακολουθεί. Ηταν «όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα» στο στούντιο του Star. Εμείς, πάλι, είχαμε μείνει εμβρόντητοι.Τότε ο Κουρκούλης αποφάσισε να μας δώσει την τελειωτική βολή: προτείνοντας στους άνδρες που πρόκειται να γίνουν πατέρες όταν θα σπάσουν τα νερά των γυναικών τους να ακολουθήσουν το παράδειγμά του. Η Τατιάνα ξαναγέλασε. Υποθέτω ότι ο Μαλέλης ήταν ενθουσιασμένος για τη νέα σταρ του Star του. Και ότι τα καλύτερα έρχονται. Αλίμονο!

Πρόκειται για την πιο κακοπαθημένη άρια στην ιστορία της όπερας: το «Νessun dorma» από την «Τουραντότ» του Πουτσίνι, όπου ο πρίγκιπας Καλάφ εκδηλώνει όλη την έπαρση και όλον τον έρωτά του για την ψυχρή σαν πάγο πριγκίπισσα, την έχουν εκτελέσει (με την έννοια του «θανατώνω») άπαντες, κυρίως οι εντελώς άσχετοι με την όπερα: από τον Αντρέα Μποτσέλι ως την Αρίθα Φράνλκιν και από τον Πολ Ποτς (νικητή τηλεοπτικού ριάλιτι στη Βρετανία) ως τη Σάρα Μπράιτμαν. Τώρα έρχεται και η ελληνική τηλεόραση να τη γελοιοποιήσει. Το διαφημιστικό τρέιλερ του «Τop chef», όπου ενώ ακούγεται η άρια ο σεφ Χριστόφορος Πέσκιας μάς κοιτάζει με αμείλικτο βλέμμα χασάπη επιβεβαιώνει ότι κι αν δεν έχουμε ιδέα από Πουτσίνι, την αισθητική α λα «πού είναι ο Βάγκνερ, πού είναι ο Πουτσίνι, πού έχουν πάει όλοι εκείνοι;», όπως τραγουδούσε και η κυρία Ελισάβετ στο «Je t΄aime» της Ανίτας Πάνια, την έχουμε εμπεδώσει και την περιφέρουμε παντού. Ενίοτε στην ιλουστρασιόν εκδοχή της...
On air-BHMA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...