Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΡΑΒΑΤΟΥ " ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ Ο ΚΡΑΤΕΡΟΣ"

Η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο και μας εξομολογήθηκε όσα έχουν να κάνουν με τη σχέση που έχει με τον Κρατερό Κατσούλη.
  «Για γάμο λέμε, δεν έχουμε πει ημερομηνία αλλά λέω να μην αργήσω. Μου έκανε πρόταση. Όλα έγιναν όπως έπρεπε.
 Δεν θέλει ο Κρατερούρης δημοσιοποίηση τέτοιων στιγμών, γι’ αυτό δεν θα πω λεπτομέρειες. Αν μου έλεγες ότι θα πάω κάμπινγκ, θα μαγειρεύω έξω απ’ τη σκηνή, θα ανεβώ σε μηχανές ή θα κάνω μπάνιο με σαπουνάκι μέσα στη θάλασσα θα σου έλεγα ότι είσαι τρελός. Από τότε που τον έχω γνωρίσει έχουν αλλάξει όλα. Έχει αλλάξει συθέμελα η κοσμοθεωρία μου. Θα συνεχίσω να τα κάνω αυτά για τον Κρατερό».
Η μητέρας της όπως είπε χαρακτηριστικά, είναι περήφανη για αυτήν γιατί θεωρεί πως ότι έχει κάνει μέχρι σήμερα, το έχει κάνει με αξιοπρέπεια και όπως όλες οι μαμάδες περιμένει και εκείνη να παντρευτεί η κόρη της και να κάνει παιδάκια.
Όσον αφορά για το πως αντιμετωπίζει την ζήλια στις σχέσεις της, τόνισε: «Δεν έχω ψάξει ποτέ κινητό. Μου το ‘χουν κάνει μια φορά να ανοίξουν ημερολόγιο και κινητό και ακόμα το σκέφτομαι και έχω νεύρα. Το θεωρώ μεγάλη αγένεια. Φαντάζομαι ότι ο Κρατερός ζηλεύει όπως εγώ, κανονικά. Δεν κάνω σκηνές ζηλοτυπίας, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Για ποιο λόγο να μπω σε αυτή τη διαδικασία;»  Η Κατερίνα απάντησε και σε όσους την «κατηγορούν» ότι κλαίει πολύ συχνά στον τηλεοπτικό αέρα: «Δεν μπορώ να το συγκρατήσω. Είναι κάτι που βγαίνει αυθόρμητα. Έχω δύο δακρυϊκούς πόρους, έτσι μου είπε ο οφθαλμίατρος, ενώ κανονικά ο άνθρωπος έχει έναν».
Στην ερώτηση τι θα έκανε στην περίπτωση που ο Κρατερός την ανάγκαζε να αφήσει την τηλεόραση, απαντά χαρακτηριστικά: «Δεν θα μου έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο. Αλλά αν φτάναμε στο σημείο αυτό και υπήρχε η πιθανότητα αυτή θα το έκανα. Έχω την οικογένεια πολύ ψηλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...