Μαρία Σολωμού: «Κεράτωσα σχεδόν σε όλες τις σχέσεις μου»

Δεν μασάει τα λόγια της και είναι «αντράκι» αλλά και πολύ θηλυκή γυναίκα, η Μαρία Σολωμού έχει άποψη για τους άντρες, τις σχέσεις, την τηλεόραση και δεν φοβάται να την πει.

Έτσι έκανε και στο ψυχαγωγικό talk show του Πέτρου Κωστόπουλου, απολαύστε την:

«Έχω το μαλακομαγνήτη. Ο μαλάκας έρχεται σε μένα. Μου ‘χει τύχει πολλές φορές και δεν είναι λόγω διασημότητας. Μου συμβαίνει από παλιά. Ειδικά το να πει μια παραπάνω εξυπνάδα ο άντρας είναι μεγάλη μαλακία. Να προσπαθήσει για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί. Άσε που δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι άντρες είναι λιγότερο μάγκες από μένα».

Η Μαρία Σολωμού είχε δηλώσει πως η περίοδος της εγκυμοσύνης δεν ήταν η καλύτερη περίοδος της ζωής της. «Το είπα γιατί μου φάνηκε το απίστευτα φυσιολογικό. Δεν λες κιόλας ότι φυσάω και πετάω όταν είσαι έγκυος.

Δεν σκέφτομαι να ξαναμείνω έγκυος έτσι κι αλλιώς αλλά όχι λόγω αυτών που λέω για την περίοδο της εγκυμοσύνης. Σε αυτή τη φάση που είμαι δεν θεωρώ πως μπορώ να κάνω κι άλλα παιδιά. Δεν προλαβαίνω το ένα».

Αν θελήσει ο Πάνος Μουζουράκης να κάνουν ένα παιδί; «Δεν έχω τέτοιο φόβο. Να τον ρωτήσω αν θέλει. Αν θελήσει, θα δούμε».

Για την απιστία: «Ναι, σχεδόν, σε όλες τις σχέσεις μου είχα κερατώσει. Δεν είναι κάτι που το ‘χω στις οδηγίες χρήσης. Όταν περνάει ο έρωτας, που περνάει κάποια στιγμή δυστυχώς, υπάρχει η φύση του ανθρώπου που πιστεύω πως είναι πολυγαμική».

«Μπορεί να ‘χεις την ωραιότερη γυναίκα δίπλα σου και να κοιτάς κάτι β ή γ. Τι είναι αυτό που σας ελκύει στις γυναίκες αυτές;» ρώτησε κάποια στιγμή η Μαρία τον Πέτρο Κωστόπουλο και εκείνος απάντησε πως το πρόβλημα είναι μάλλον «σεξουαλικό. Όσο πιο β, γ, δ είναι τόσο καλύτερα θα περάσεις σεξουαλικά. Αυτό λέει ο μύθος. Σε σας τις γυναίκες δεν ισχύει το ίδιο;». «Όχι, αυτό δεν ισχύει καθόλου σε μας. Είναι θέμα αισθητικής. Αυτή είναι μεγάλη διαφορά σε μας. Η γυναίκα κοιτάει με την αισθητική και αν δεν της αρέσει βαράει το κεφάλι της στον τοίχο» απάντησε η Μαρία Σολωμού.

Θα παρουσίαζε ένα talent show; «Δεν με ενδιαφέρει αυτό γιατί δεν είναι το αντικείμενό μου. Αν δεν έχω φράγκα και μου πουν πάρε τόσα και κάντο μπορεί κάπως να το σκεφτώ. Αυτά που βλέπω στην τηλεόραση από σόου δεν μου αρέσουν καθόλου. Στεναχωριέμαι πολύ όταν βλέπω το Just The 2 Of Us και το λέω γλυκά. Τι είναι όλο αυτό; Δεν το βάζω με τους καλλιτέχνες. Είναι πολύ ατυχές».

ΠΗΓΗ: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...