"ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΕΝΑ! ΝΕΝΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ!"

Οι μάυρες περίοδοι  πέρασαν, η Νένα Χρονοπούλου ατένίζει την ανατολή της νέας της ζώης πλέον έχοντας την παλέτα με τα χρώματα που αγαπά ,το λεύκο και το κόκκινο , το ρόζ και το μπλέ, δεν υπάρχει πια μάυρο και γκρί".Έχει στο πλευρό της έναν σύντροφο που λατρέυει και έναν πατέρα για τον γίο της Χρήστο, τον Τάσο Μητρόπουλο.
Άν και δεν έιναι ξεκάθαρο αν τον παντρέυτηκε η θα τον παντρεύτει , αποφάσισαν να κάνουν κάτι μαζί να φωτογραφηθούν και να δώσουν κοινή συνέντευξη στο " Life and style" για τι άλλο; για τον παραμύθενιο έρωτα τους...

  Θυμάστε την πρώτη σας συνάντηση;
Ν.Χ: «Πώς θα μπορούσα να την ξεχάσω; Ξεχνάς την μέρα που ξαναγεννήθηκες; Γνωριστήκαμε μια βραδιά που βρεθήκαμε σε μία μικρή εκδήλωση κοντά στην γειτονιά μου. Μας σύστησαν κάποιοι κοινοί φίλοι και δεν θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα του. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιο βλέμμα, με κοίταξε λες και μου έλεγε γεμάτος ευγένεια και γοητεία “σε περίμενα”. Του χαμογέλασα και θυμάμαι ότι ήθελα να πάρω αμέσως τα μάτια μου από τα μάτια του, μήπως και διαβάσει τη σκέψη μου. “Αυτός είναι ” μου ψιθύριζε η φωνή του νου, “αυτόν περίμενες.”Η αμηχανία μου έκλεισε το μάτι και ένοιωσα όπως ποτέ πριν δεν είχα νιώσει, τράβηξα το χέρι μου από το δικό του και αρχίσαμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων».
Πόσο άλλαξε η ζωή σας από τότε που γνωρίσατε τη Νένα;
Τ.Μ: «Αναθεώρησα τα πάντα. Γνωριστήκαμε σε εξαιρετικά δύσκολη περίοδο και για εμένα αλλά και για εκείνη. Ήταν η εποχή του μεγάλου ξεκαθαρίσματος».
Πώς με ποιο τρόπο ξεκαθαρίσατε τα συναισθήματά σας;
Τ.Μ: «Με αυτόν που ξέρω. Κλείνοντας την πόρτα που μέχρι τώρα ήταν πάντα ανοιχτή, προστατεύοντας τον Τάσο αλλά και όλους αυτούς που είναι δίπλα του και τον αγαπάει. Δεν σιχαίνομαι τίποτα περισσότερο από την αγνωμοσύνη και, όταν τη νιώσω, αποχωρώ και δεν επιστρέφω ποτέ».
Έπειτα από πόσο καιρό γίνατε ζευγάρι;
Ν.Χ: «Η επόμενή μας συνάντηση ήταν μήνες μετά. Πήγα στο γραφείο του να του ζητήσω μία χάρη, για τι άλλο; Για το γιο μιας φίλης μου που ήταν ποδοσφαιριστής. Όταν μπήκα στο γραφείο του, σηκώθηκε να με χαιρετήσει και με έκλεισε πολύ ανθρώπινα και τρυφερά στην αγκαλιά του .Μετά από λίγους μήνες μας ήλθε απότομα όλο αυτό. Ήμασταν απροετοίμαστοι και οι δυο. Ήταν όλα πολύ νωπά. Πόνος, θλίψη, ευθύνες, νέα ζωή , ανατροπές που δεν τις φανταζόσουν, αλλά και τύψεις για ότι ζεις και νιώθεις. Περάσαμε αρκετό καιρό που μιλούσαμε στο τηλέφωνο, πριν βρεθούμε από κοντά. Όταν όμως βρεθήκαμε ήταν σαν να γνωριζόμασταν χρόνια».
Πώς δέχτηκε ο γιος σας, ο Χρήστος, τον Τάσο Μητρόπουλο στη ζωή του; Απ’ ότι ξέρω είχε υποστεί σοκ από την έλλειψη του πατέρα του
Ν.Χ: «Ο Χρήστος μου είχε σταματήσει να μιλάει λίγες μέρες μετά από τον ξαφνικό θάνατο του μπαμπά του. Κάναμε λογοθεραπείες, συμβουλευόμασταν ψυχολόγο αλλά ο καιρός περνούσε δίχως λέξη. Ύστερα από ώριμη σκέψη αποφασίσαμε με τον Τάσο ότι ήλθε η ώρα να γνωριστούν. Είχαμε και οι δυο τρακ δεν ξέραμε πως θα αντιδρούσε το παιδί. Όταν ο Χρήστος είδε τον Τάσο τον κοίταξε αδιάφορα , πήγε και κάθισε στον καναπέ πίνοντας το γάλα του ,παρατηρούσε πότε εμένα πότε τον Τάσο .Φεύγοντας ο Τάσος, ο Χρήστος με κοίταξε ίσια στα μάτια και με το σοβαρό ύφος που τον διακρίνει , με ρώτησε: “Ο Τάσος είναι μπαμπάς;” Παρέλυσα. Είχε γίνει το θαύμα, η απαγορευμένη λέξη “μπαμπάς” ξαναγύρισε στο σπίτι μας».
Τί θα κάνατε για τον συντροφό σας;
Ν.Χ: «Ο Τάσος έσπασε την "κόκκινη γραμμή" στη ζωή μου.Δεν υπάρχει κάτι που δεν θα μπορούσα να κάνω μαζί του,αρκεί να μου το ζητήσει».
Όπως είπε η Νένα ο Χρήστος σας διάλεξε για πατέρα του εσείς πως νιώσατε;
Τ.Μ: «Ήταν τόσο έντονο, που δεν θα μπορούσα να μην το νιώσω. Εμείς από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε γίναμε οικογένεια. Ο Χρήστος είναι γιος μου».
Μας έχετε μπερδέψει παντρευτήκατε ή θα παντρευτείτε;
Ν.Χ: «Δεν έχει σημασία αν παντρευτήκαμε ή θα παντρευτούμε. Ο Τάσος είναι ο άνδρας μου και λέγομαι πια Νένα Μητροπούλου».
Τ.Μ: «Δεν πιστεύω ότι ο γάμος φέρνει την ευτυχία στα ζευγάρια. Υπάρχουν σχέσεις, που είναι σχέσεις γάμου, ακόμα και όταν λείπει το τυπικό μέρος του πράγματος. Πιστεύω ότι η πραγματική ευτυχία κρύβεται στην αγάπη και μόνο σε αυτή».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...