Εξαιρετικά αποκαλυπτική η συνέντευξη της Βάσιας Παναγοπούλου!!!

Από το «Πάνθεον» της Πάτρας, αρχίζει την ερχόμενη Παρασκευή 26 Νοεμβρίου την περιοδεία της η επιτυχημένη παράσταση «Το επάγγελμα της κυρίας Γουόρεν», που έμελλε να είναι και το κύκνειο άσμα του μεγάλου έλληνα σκηνοθέτη Ανδρέα Βουτσινά. Αφορά τη σχέση ανάμεσα στην κυρία Γουόρεν και την κόρη της, Βίβη.

Δυο γυναίκες, δυο από τις πιο δυνατές προσωπικότητες του παγκόσμιου ρεπερτορίου, που ερμηνεύουν η Αλεξάνδρα Λαδικού και η Βάσια Παναγοπούλου. Με το μεγάλο δημιουργό τη συνέδεε μακρόχρονη και βαθιά φιλία. Δεν είναι τυχαίο ότι η τελευταία του σκηνοθετική δουλειά ήταν η ομώνυμη. Η Βάσια Παναγοπούλου σε πρόσφατη συνέντευξή της εξομολογήθηκε: «Ο Ανδρέας Βουτσινάς ήταν δάσκαλος και φίλος. Ο πατέρας που έχασα από τη ζωή μου νωρίς. Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή όταν ξαναβρεθήκαμε, μετά τη συνεργασία μας στο ΚΘΒΕ με το ''Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα'' του Ευγένιου Ο' Νηλ. Ο Βουτσινάς είχε απίστευτη χαρά γιατί το ''Επάγγελμα της κυρίας Γουόρεν'' σηματοδοτούσε την επάνοδό του στην Αθήνα έπειτα από 10 χρόνια απουσίας, μιας και σκηνοθετούσε αποκλειστικά για το ΚΘΒΕ».
Της λείπει, αλήθεια, ο Ανδρέας Βουτσινάς; «Αν μου λείπει; Αφόρητα... Είχαμε ένα σωρό πράματα ακόμα να πούμε, ένα σωρό σχέδια να υλοποιήσουμε... Το κενό που άφησε στην ψυχή μου η απουσία του είναι μεγάλο. Δεν φεύγει από το μυαλό μου ο αγαπημένος μου». Τι κρατά περισσότερο από εκείνον; «Το ''Σ' αγαπώ'' που μου είπε όταν ήταν στο νοσοκομείο. Αληθινό και πολύτιμο. Τη χαρά στα μάτια του όταν είδε το θέατρο να παίρνει το όνομά του. ''Αν ζούσε τώρα η μάνα μου, θα έλεγε πως επιτέλους κάτι κατάφερα, ένα θέατρο έχει το όνομά μου''! Είχε, βλέπετε, τη χαρά να αισθανθεί πως τον τιμούν όσο ήταν ακόμη στη ζωή».

Η κόντρα με τον Τζώρτζογλου


Για συγκεκριμένο αριθμό παραστάσεων συνεχίζει την περσινή επιτυχία με αρκετές αλλαγές. Για παράδειγμα, το ρόλο του Στράτου Τζώρτζογλου υποδύεται ο Γιάννης Αϊβάζης. Μάλιστα, λέχθηκε ότι παρασκηνιακά υπήρξε μεγάλη κόντρα με τον Τζώρτζογλου. Τελικά, ισχύει ή ήταν απλά μια φήμη; «Ο Γιάννης Αϊβάζης ήταν μια επιλογή που είχε γίνει από την αρχή, πέρυσι, από τον ίδιο τον Ανδρέα Βουτσινά. Για κάποιους λόγους, ωστόσο, δεν ήταν από πέρυσι μαζί μας. Να, όμως, που μας δόθηκε η ευκαιρία να συνυπάρξουμε. Δεν με απασχολούν οι φήμες και τα κουτσομπολιά και έχω άριστες σχέσεις με όλους τους συναδέλφους μου».

Ο άντρας της ζωής της

Εδώ και λίγα χρόνια είναι παντρεμένη με τον Φάνη Συναδινό. «Ο άντρας μου είναι αληθινός σύντροφος. Έχουμε κοινό στόχο ζωής», αναφέρει η ίδια. Πριν από λίγα χρόνια είχε ομολογήσει: «Ο άντρας μου με έκανε να αποκτήσω εμπιστοσύνη ξανά στις σχέσεις». Ήταν επιφυλακτική πριν από τη σχέση της με τον Φάνη Συναδινό; «Οι σχέσεις των ανθρώπων είναι πολύπλοκες και αλίμονο σ' αυτόν που θα πει ότι τα ξέρει όλα. Η ζωή μάς επιφυλάσσει εκπλήξεις, για εμένα η ίδια η σχέση με τον άντρα μου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Είμαι δίπλα του σε όλα.
Στη δουλειά του τον βοηθώ και του συμπαραστέκομαι, έχει μια οικογένεια που λειτουργεί σαν κανονική οικογένεια, με τη γυναίκα του πάνω απ' όλα, σύζυγό του. Μαζί, δημιουργούμε το μέλλον των παιδιών μας, και η βάση όλης της σχέσης μας είναι η αγάπη και ο σεβασμός του ενός προς τον άλλον». Ζηλεύει, αλήθεια, στη σχέση, είναι υποχωρητική ή δυναμική και... αντάρτης; «Τη ζήλια τη θεωρώ -ας μου επιτραπεί- φτηνό συναίσθημα», ομολογεί η Βάσια Παναγοπούλου. «Φυσικά και είμαι υποχωρητική, δεν έχουμε ανταγωνισμό, έχουμε σχέση ζωής. Εκεί που χρειάζεται είμαι δυναμική και εκεί που πρέπει ξέρω πότε να κάνω ένα βήμα πίσω».

Στην παράσταση παίζουν ακόμη οι: Γιάννης Καρατζογιάννης, Ρήγας Αξελός, Γιάννης Αϊβάζης, Μανώλης Σορμαϊνης. Τιμές εισιτηρίων: 20 και 15 ευρώ. Ωρες παραστάσεων: Παρασκευή: 9.15, Σάββατο και Κυριακή: 6.15 και 9.30.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...