«ΟΤΑΝ Η ΔΑΛΙΔΑ ΚΑΛΕΙ ΣΑΜΨΩΝ………

Ο συνδρομητής που καλέσατε έχει πιθανόν το τηλέφωνό του απενεργοποιημένο….» 

Από την Αντωνία Κατράνα

Ότι θα ερχόταν μια εποχή που η Δαλιδά δεν θα αποτελούσε κανένα κίνδυνο για τον Σαμψών ίσως δεν περιμέναμε ότι θα το βλέπαμε.
Και είναι σαφές ότι αυτό δεν οφείλεται στο ότι νιώθει super-hero…το αντίθετο μάλιστα. Είναι πια φορτωμένος με τόσα κόμπλεξ και ανασφάλειες, γενικά τρέχει και δεν φτάνει, που σε κάνει να αναρωτιέσαι: «Μα έχει αλλάξει τόσο η ιστορία?» Αλλά και η Δαλιδά δεν πάει πίσω. Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν για την ακρίβεια.
Στην αδιαφορία του Σαμψών απαντάει με αντίστοιχη αδιαφορία, ψώνια στην Ερμού και το Κολωνάκι και μπουζούκια με κολλητές και γνωστές σε μεγάλες πίστες αλλά και σε παρακμιακά στέκια ενίοτε.. αναλόγως με τον βαθμό απελπισίας… Κάποια στιγμή βέβαια οι δυο τους μοιραία συναντιούνται..Και είναι τόσο μπερδεμένοι οι ρόλοι τους που σχεδόν δεν διακρίνεις ποιος είναι ποιος. Αυτός έχει τα μαλλιά κοτσίδα ή φοράει στέκα. Αυτή φαρδιά παντελόνια και trendy flat μπότες (γνωστής μάρκας ΠΑΝΤΑ). Λίγο χλωμό να τον ξελογιάσει έτσι και να επιτεθεί στην….. κώμη του. Κατ’ αρχάς είναι αμφισβητήσιμο αν έχει καμία τέτοια πρόθεση… αλλά και να είχε, ο Σαμψών δεν φαίνεται πια να αντλεί την δύναμή του από κει..αλλά μάλλον από το καινούριο μουράτο αυτοκίνητό του και το ολοκαίνουριο i-pod του.
Και η bitch-Δαλιδά τον ευνουχίζει πια αποκτώντας ένα ακόμα καλύτερο αυτοκίνητο και i-pod από κείνον. Μα συγχωρείται τέτοια κίνηση??? Είναι και ο «αντρικός εγωισμός» στην μέση. Και έτσι χάνεται κάθε σημείο επαφής. Αυτός…… αδιαφορία. Αυτή…… στην κοσμάρα της. Ταύτιση…… ανύπαρκτη. Δεν συμβολίζει πια τίποτα ο ένας για τον άλλον. Μικροεγωισμοί, μεγαλοεγωισμοί και ένα παιχνίδι ισχύος κονταροχτυπιούνται με μένος στο παιχνίδι της αγάπης. Και η αναζήτηση του «μουγκού» και της «μουγκής», αντίστοιχα, για να στηρίξει αυτούς τους μηχανισμούς εγωισμού, γίνεται το καινούριο «κυνήγι θησαυρού». Η νέα αξία στο χρηματιστήριο της αγάπης, ο «θησαυρός», είναι ο χωρίς μιλιά άνθρωπος, με μία μόνιμη έκφραση συγκατάβασης, συναίνεσης και επιδοκιμασίας στις μαλακίες του άλλου/της άλλης. Και μέσα σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου, για κάποιους λίγους.. οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι.
Το θηλυκό προσπαθεί να «ξελογιάσει»….. το αρσενικό να «επιτεθεί» και να κατακτήσει. Όσο για το πού βρίσκονται αυτά τα θηλυκά και αυτά τα αρσενικά ..και αν θα συναντηθούν ποτέ ΔΕΝ είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ να απαντήσω. Υποθέτω η αμιγώς γυναικεία όσφρηση είναι δύσκολο να πέσει έξω. Αρκεί να.. εντοπίσει… Και αντιστοίχως, η αμιγώς ανδρική… αίσθηση (ΚΑΙ λόγω διαφορετικής.. ανατομίας) είναι ΑΚΟΜΑ πιο εύκολο να πέσει μέσα… Όπως και να έχει, και στην πρώτη και στην δεύτερη περίπτωση, οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει.. Έχουν γίνει αυστηροί, σκληροί, σχεδόν απάνθρωποι, και απευθύνονται σε παίκτες…. με ΔΥΝΑΤΑ ΝΕΥΡΑ…

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ….!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΤΩΝΙΑ!!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΡΘΡΟ!!!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!!

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...