ΠΡΩΤΟ ΤΟ " ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ" ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ Ο " ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ"

Αυτό που γίνεται φέτος στη πρωινή ζώνη μου θυμίζει ντέρμπυ των αιωνίων αντπάλων στο ποδόσφαιρο Ολυμπιακός Παναθηναικός. Πρώτο το "Πρωινό μου" εξακολουθεί να πορέυεται  , δύο μήνες μετά την έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μένουν με σταυρωμένα χέρια ,οι ΚαμεροΧαριτάτοι και η Ελένη Μενεγάκη.
Στο γενικό σύνολο ΟΛιάγκας με την Σκορδά παραμένουν πρώτοι αφήνοντας  πίσω τους το δίδυμο του Αντέννα με διαφορά 5,3 % με την Μενεγάκη να τρέχει τρίτη πίσω από τους Καμεροχαριτάτους μειώνοντας την διαφορά σε 4,1 %.
Στα νεανικά κοινά δίνεται μεγάλη μάχη το "Πρωινό μου" στην πρώτη θέση κρατώντας μια διαφορά της τάξης του 8,3 % με τον "Καφέ της Ελένης. Το ντέρμπυ όμως για γερά νέυρα παίζεται ανάμεσα στην Μενεγάκη και τους ΚαμεροΧαριτάτους. Δέυτερη η Ελένη αλλά η διαφορά της με το δίδυμο του Αντέννα μειώθηκε κατά 1,6 %.

                                     15-44

ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ : 27,2 %

ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ: 18,9 %

10 ΜΕ 1 ΜΑΖΙ: 17,3 %

                        ΣΥΝΟΛΟ

ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ : 22,3 %

10 ΜΕ 1 ΜΑΖΙ :  17,0 %

ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ : 12,9 % 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...