Τι έχει αλλάξει στη ζωή των star τα τελευταία πέντε χρόνια



Για το επετειακό τεύχος του «OK!» φωτογραφήθηκαν οι Έλληνες star και μίλησαν για τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί στη ζωή τους τα τελευταία πέντε χρόνια. Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής showbiz ανέφεραν τις αλλαγές στις ζωές τους και ευχήθηκαν τα καλύτερα στο περιοδικό.
Σας παρουσιάζουμε το τρίτο μέρος και τελευταίο μέρος, όπως σας υποσχεθήκαμε νωρίτερα.

Χριστίνα Λαμπίρη: «Η τελευταία πενταετία είχε τα πάντα. Αναχωρήσεις αγαπημένων μου, την ενηλικίωση της κόρης μου, την είσοδό της στο πανεπιστήμιο και φυσικά τον γάμο μου! Μου επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά το ότι αρκεί ένα δευτερόλεπτο να αλλάξει τη ζωή σου, όπως επίσης... ποτέ μη λες ποτέ. Χειρότερη στιγμή ήταν, φυσικά, όταν έχασα τον πατέρα μου. Οι καλές στιγμές ήταν περισσότερες από μία. Δυστυχώς όμως, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια. Η είσοδος της μικρής στη σχολή της, η πρόταση γάμου του άνδρα μου, ο γάμος μου... δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Συγγνώμη!».

Δούκισσα Νομικού: «Φαινομενικά την τελευταία πενταετία άλλαξαν τα πάντα στη ζωή μου. Αν με ρωτούσες πέντε χρόνια πριν πώς θα ήταν η ζωή μου τώρα, θα είχα πέσει εντελώς έξω στις προβλέψεις μου. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα είχα ασχοληθεί με τον χώρο της μόδας, θα είχα πάρει τον τίτλο της Σταρ Ελλάς, θα βρισκόμουν ξαφνικά μαζί με τον Νίκο Παπαδάκη στο “Lifestyle”, μετά στον “Όμορφο Κόσμο το πρωί” και τώρα στο πλευρό του Γιώργου Καπουτζίδη στο “Just The 2 Of Us”. Ουσιαστικά, όμως, δεν έχει αλλάξει κάτι. Είμαι η Δούκισσα που ήμουν και πριν, ίσως λίγο πιο ώριμη από ό,τι παλαιότερα. Αυτή η πενταετία είχε πολλές όμορφες στιγμές για εμένα. Η πιο όμορφη ήταν ίσως τότε που πέρασα στο πανεπιστήμιο, γιατί ήταν κάτι που το ήθελα και είχα δουλέψει πολύ για αυτό. Μου έμαθε όμως και πολλά, με πρώτο και καλύτερο ποτέ να μην λέω ποτέ».

Ελεονώρα Μελέτη: «Αν μπορούσε κάποιος να δει πώς ήταν η ζωή μου πέντε χρόνια πριν, σε σχέση με το πώς είναι τώρα, θα συνειδητοποιούσε ότι ήταν εντελώς διαφορετική. Οι αλλαγές στη ζωή μου έγιναν τόσο ξαφνικά, που ούτε και εγώ η ίδια δεν μπορούσα να τις φανταστώ. Άλλαξα και δουλειά και σπίτι και παραστάσεις και τα πάντα. Η πενταετία αυτή είχε πολλές όμορφες στιγμές, αλλά και μερικές δυσάρεστες, που είχαν να κάνουν με κάποια προβλήματα υγείας. Αλλά κάθε μέρα στη ζωή μας παίρνουμε και από ένα μάθημα, οπότε αυτή η πενταετία με έμαθε πολλά».

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Σε αυτά τα πέντε χρόνια που πέρασαν πήρα μέρος στο διεθνές βραβείο Άρτεμις από το Ευρωπαϊκό-Αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών ως Γυναίκα της Χρονιάς, εξέδωσα το δεύτερο βιβλίο μου “Όμορφα μυστικά”, ενώ τα “Νιάτα διαρκείας” έγιναν best-seller. Επίσης, δημιούργησα δική μου σελίδα στο Διαδίκτυο. Αλλά όσα δεν άλλαξαν στη ζωή μου αυτά είναι πιο σημαντικά. Αυτά που έμειναν τα ίδια, δηλαδή οι φίλοι μου, ο άνδρας μου που -ευτυχώς- παραμένει ο ίδιος, τα παιδιά μου, οι μικρές καθημερινές μου ευτυχίες. Κυρίως ευγνωμονώ τον Θεό για ό,τι έμεινε σταθερό στη ζωή μου».

Σίσσυ Χρηστίδου: «Την τελευταία πενταετία τα πάντα έχουν αλλάξει στη ζωή μου. Ερωτεύτηκα τον άνδρα της ζωής μου, τον παντρεύτηκα και κάναμε το πρώτο μας παιδί. Άλλαξα μαλλιά, κιλά, κανάλι, εκπομπή, άλλαξα και σπίτι! Δεν αλλάζω όμως, με τίποτα τους φίλους μου, αν και έχω προσθέσει μερικούς. Το πιο σημαντικό γεγονός, όχι μόνο της πενταετίας αλλά όλης μου της ζωής είναι φυσικά η γέννηση του Φίλιππου Ραφαήλ. Αυτά τα πέντε χρόνια έχω γελάσει πολύ, έχω κλάψει επίσης πολύ, και από χαρά και από λύπη και από συγκίνηση. Έχω ζήσει πολύ. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, αυτό που θα ήθελα να αλλάξω είναι τις στιγμές που μπορεί να πλήγωσα άθελα μου κάποιους ανθρώπους. Δεν αναπολώ συχνά το παρελθόν. Πιο πολύ ανυπομονώ για το μέλλον και τα φαντάζομαι. Πάντα κοιτάμε μπροστά και ελπίζουμε για αυτά που ευχόμαστε».

Κατερίνα Παπουτσάκη: «Την τελευταία πενταετία μού συνέβησαν πολλές καταστάσεις στη ζωή μου, καλές και κακές, και αναθεώρησα κάποια πράγματα. Έγινα πιο ώριμη, πιο ψύχραιμη, πιο φιλοσοφημένη και κατάλαβα ότι η φιλία είναι από τα σπουδαιότερα πράγματα στον κόσμο. Επίσης, αυτό που κατάφερα τα τελευταία πέντε χρόνια -επιτέλους!- είναι να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου με τους δικούς μου ανθρώπους».

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Τα τελευταία πέντε χρόνια άλλαξαν πολλά πράγματα, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά. Προς το τέλος της πενταετίας, είχαν την τύχη να βρω τον άνδρα της ζωής μου. Σε επαγγελματικό επίπεδο πριν από πέντε χρόνια ξεκίνησα στο ALTER, όπου παραμένω μέχρι και σήμερα. Αναπολώ το παρελθόν, σίγουρα υπάρχουν στιγμές και αναμνήσεις στις οποίες ανατρέχω, αλλά από άποψη και στάση ζωής θέλω να ζω και να απολαμβάνω το τώρα. Επειδή είμαι ευαίσθητη και κλαψιάρα, τα τελευταία πέντε χρόνια σίγουρα έχω κλάψει πολύ. Όμως, αν το βάλω σε μια ζυγαριά, οι στιγμές χαράς που έζησα είναι περισσότερες».

Παναγιώτης Πετράκης: «Η αλήθεια είναι ότι την τελευταία τριετία υπήρξαν οι περισσότερες αλλαγές στη ζωή μου. Πρώτα από όλα σε προσωπικό επίπεδο. Πέρυσι την άνοιξη, βρέθηκα σε μια σχέση και είμαστε ακόμα μαζί. Σε ό,τι αφορά στα επαγγελματικά, λόγω των “Μυστικών της Εδέμ”, που ξεκινήσαμε πριν από τρία χρόνια, έγινα γνωστός σε πολύ περισσότερο κόσμο και αυτό μου άλλαξε τη ζωή θετικά. Έγινα αποδέκτης μεγάλης αγάπης. Δεν κάνω κάθε χρόνο απολογισμό, δεν μου αρέσει να προγραμματίζω. Ακολουθώ τη ροή των πραγμάτων που μου δείχνει η ζωή. Τα τελευταία πέντε χρόνια βίωσα αρκετή απογοήτευση από τους ανθρώπους. Οι μεγαλύτερες επενδύσεις μου είναι σε ανθρώπους και, όταν αποδεικνύεται ότι είναι χωρίς αντίκρισμα, αυτό πονάει. Αλλά δεν κλαίω εύκολα, δυστυχώς. Το λέω επειδή αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να εκτονωθώ. Ωστόσο, οφείλω να παραδεχθώ ότι σε αυτό το διάστημα είχα και πολύ χαρούμενες στιγμές και μάλιστα ήταν περισσότερες οι χαρές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...